Το Σωματείο Μάγνητες Τυφλοί και το Σωματείο ΑμεΑ Μαγνησίας ΑΣΑΜ Πειρατές προσκαλούν όλους τους φίλους και τα μέλη τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου και ώρα 8μ.μ. στο Μεταξουργείο όπου ο ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ – Διεύθυνση Αθλητισμού θα βραβεύσει τους διακριθέντες αθλητές στο πρωτάθλημα στίβου 2011.
Αναλυτικότερα οι αθλητές κατά αλφαβητική σειρά που βραβεύονται είναι: Γεώργιος Γκουτζαμάνης, κατηγορία Τ11, χρυσό στα 200 μέτρα, Μαρία Δενελάβα, κατηγορία Τ12, χρυσό στο ακόντιο και ασημένιο στη σφαίρα, Γεώργιος Κακαλές, κατηγορία Τ13, χρυσό μετάλλιο στα 100 και χάλκινο στα 200 μέτρα, Γεώργιος Μανδηλάς, κατηγορία Τ12, χρυσό μετάλλιο στα 800 και στα 1.500 μέτρα, Γεώργιος Ντότας, κατηγορία Τ11, χρυσό μετάλλιο στο ακόντιο, Δημήτριος Πουρσανίδης, κατηγορία Τ13, χρυσό μετάλλιο στα 5.000 μέτρα και ασημένιο στο άλμα εις μήκος, Άννα Σπυρίδη, κατηγορία Τ13, χρυσό στη σφαίρα, Ηλίας Τζήμκας, κατηγορία Τ11, ασημένιο στα 400 μέτρα.
Πηγή: Εφημερίδα «Μαγνησία»
