ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Στίβος – Παγκόσμιο αθλητών με αναπηρία: Το Σάββατο η ελληνική πρεμιέρα με Ανθή Καραγιάννη και Αλεξάνδρα Δήμογλου

Ιαν 20, 2011 | Αθλήματα, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Μετέχουν στον τελικό των 100μ. (κατηγορία T13), διεκδικώντας με αξιώσεις θέση στο βάθρο, αλλά και τα πρώτα «εισιτήρια» του στίβου για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.

Η 29χρονη Καραγιάννη μέσα στο 2010 κατέχει την 8η θέση στο ranking list της IPC με επίδοση 13.20, ενώ στο Κράισττσερτς θα κληθεί να υπερασπιστεί τον τίτλο που κατέχει από το Παγκόσμιο του 2006 (επίδοση 12.41).

Όσον αφορά τη Δήμογλου, ήταν 3η στο Πεκίνο στο συγκεκριμένο αγώνισμα με επίδοση 12.56.

Επίσης στη «μάχη» της διάκρισης θα ριχτούν μεθαύριο η Παραολυμπιονίκης του Πεκίνου στη σφαίρα, Μαρία Σταματουλά, που συμμετέχει στη ρίψη κορίνας (κατηγορίες F31/32/51), o Δημήτρης Ζησίδης στον τελικό της σφαίρας (F32/33) και η Παραολυμπιονίκης της Αθήνας στα 100μ., Παρασκευή Καντζά, που θα λάβει μέρος στους προκριματικού των 200μ. (κατηγορία Τ11).

Να θυμίσουμε πως, τόσο το χρυσό όσο και το ασημένιο μετάλλιο, δίνουν αυτόματα θέση στην εκάστοτε χώρα για τους Αγώνες του Λονδίνου.

Πηγή: http://www.express.gr/

Μετάβαση στο περιεχόμενο