Το φαινόμενο του… αποκλεισμού των πεζοδρόμων της Πάτρας από τους οδηγούς των αυτοκινήτων και των δικύκλων που παρκάρουν στις εισόδους τους, συνεχίζεται.
Στην πραγματικότητα είναι ένα φαινόμενο που παρατηρεί κανείς όλες τις μέρες, τις ώρες της κυκλοφοριακής αιχμής. Οδηγοί παρκάρουν το αυτοκίνητο τους ή ακόμα και το μηχανάκι τους, στις εισόδους όλων σχεδόν των πεζόδρομων της Πάτρας, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να περάσουν οι πεζοί.
Ειδικότερα, για ένα Άτομο με Αναπηρία που κινείται με αναπηρικό αμαξίδιο ή για μία μητέρα που βγαίνει βόλτα με το καροτσάκι του μωρού της, η πρόσβαση στους πεζόδρομους της Πάτρας είναι αδύνατη.
Και όλο αυτό λόγω της νοοτροπίας που μας διέπει. Ένα κλασικό παράδειγμα του φαινομένου αυτού μπορεί να δει κανείς σε καθημερινή βάση στον πεζόδρομο της Γεροκωστοπούλου, στο ύψος της Κανακάρη, από όπου είναι και οι φωτογραφίες.
Όπως βλέπουμε, η πρόσβαση εξαιτίας των παράνομων σταθμευμένων και των διπλοπαρκαρισμένων οχημάτων είναι μηδαμινή. Δεν περνάει από εκεί, όχι μόνο ένα άτομο με καροτσάκι, αλλά ούτε και πεζός.
Η κατάσταση βέβαια δεν είναι καλύτερα στις υπόλοιπες εισόδους, τόσο του συγκεκριμένου πεζόδρομου, όσο και στων υπολοίπων. Ο Δήμος έχει πει ότι θα βάλει τσιμεντένια κολωνάκια στα σημεία αυτά ώστε να μην μπαίνουν οχήματα στους πεζόδρομους και να κάνουν βόλτες ανάμεσα στους πεζούς. Η Τροχαία προχωρά κάθε τόσο σε ελέγχους, μοιράζοντας κλήσεις στους παράνομους οδηγούς.
Όμως ότι και να κάνουν οι φορείς η πραγματικότητα είναι μία: Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει στο θέμα του κυκλοφοριακού και της παράνομης στάθμευσης, αν πρώτα από όλα δεν αλλάξουμε νοοτροπία εμείς οι ίδιοι.
Δείτε τις φωτογραφίες:
http://www.patrasevents.gr/imgsrv/f/586x/1369198.jpg.
http://www.patrasevents.gr/imgsrv/f/586x/1369199.jpg.
http://www.patrasevents.gr/imgsrv/f/586x/1369200.jpg.
Πηγή: http://www.patrasevents.gr/
