Στο φώτο φινις έχασαν το μετάλλιο οι Αδαμαντία Χαλκιαδάκη/Αργυρώ Μηλάκη (WB) στο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδηλασίας δρόμου ΑμεΑ, που πραγματοποιήθηκε στη Σεγκόβια της Ισπανίας. Το ελληνικό δίδυμο στον αγώνα δρόμου κάλυψε την απόσταση των 84 χιλιομέτρων σε 2 ώρες 19.47 που αντιστοιχούσε στην 8η θέση, την ίδια στιγμή που οι Ισπανίδες Μπενίτεθ/Νοριέγκα ήταν τρίτες με 2 ώρες 19.38 και Ουελέτ/Ρόι από τον Καναδά στην τέταρτη θέση με 2 ώρες 19.42. Στον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης (21 χιλιόμετρα) οι Χαλκιαδάκη/Μηλάκη κατέκτησαν την 15η θέση με 30.56.
Στην ίδια διοργάνωση έλαβε μέρος και ο Γιώργος Σηφάκης (MH2), ο οποίος ήταν 23ος στον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης και 24ος στον αγώνα δρόμου.
Πηγή: http://www.paralympic.gr/
