Οι παραστατικές τέχνες: Μια συστηματική ανασκόπηση των εφαρμογών τους στα άτομα με αναπηρία στο σχολικό περιβάλλον – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Χρηστίδου Αγγελικής – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Π.Μ.Σ. «Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση» – Μέρος 24ο
4.5 Μελλοντικές προτάσεις
Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια προσπάθεια της ερευνήτριας να συγκεντρώσει παρεμβάσεις, προγράμματα, και θεραπείες για μαθητές με αναπηρία, που ενσωματώνουν τις τέχνες και υλοποιούνται σε σχολικά πλαίσια. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι λειτουργεί ως κατευθυντήρια γραμμή, για μια πιο στοχευμένη αναζήτηση, ανάλογα με τις προτιμήσεις και τον κλάδο προέλευσης του κάθε επαγγελματία.
Θα είχε ενδιαφέρον, αν η έρευνα επεκτείνονταν στο κομμάτι της συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών, ώστε να δημιουργήσουν από κοινού τέτοιου είδους προγράμματα και παρεμβάσεις για τους μαθητές με αναπηρία.
Ακόμα, θα μπορούσε να εξεταστεί το κατά πόσο η ηλικία των συμμετεχόντων, επηρεάζει ή όχι τα αποτελέσματα και τα οφέλη αυτών των παρεμβάσεων. Στην δική μας έρευνα εστιάσαμε μόνο σε παιδιά σχολικής ηλικίας. Σε μια μελλοντική έρευνα, θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στο δείγμα των παρεμβάσεων παιδιά προσχολικής ηλικίας ή ενήλικες .
Τέλος, εκτός από τα σχολεία, θα μπορούσαν να μελετηθούν και άλλα πλαίσια στα οποία συμμετέχουν άτομα με αναπηρίες και εφαρμόζονται παρεμβάσεις, προγράμματα, και θεραπείες που ενσωματώνουν τις τέχνες.