Δύο σειρές του MEGA, όπως ακούγεται, θα αγοράσει η ΕΡΤ, προκειμένου να τις προβάλει στο ΠΡΙΣΜΑ+, το κανάλι που αναφέρεται στα άτομα με ειδικές ικανότητες. Πρόκειται για τους «Απαράδεκτους» της Δήμητρας Παπαδοπούλου και το «Στο παρά πέντε» του Γιώργου Καπουτζίδη. Οι σειρές φυσικά θα περάσουν από ειδική επεξεργασία.
Πηγή: Εβδομαδιαίο περιοδικό «TiVo»
