ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Μηνύματα αισιοδοξίας από το Βανκούβερ

Μαρ 19, 2010 | Αθλήματα, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Την άκρως τιμητική 16η θέση κατέλαβε η Ελληνίδα αθλήτρια του αλπικού Βιβή Χριστοδουλοπούλου στους παραολυμπιακούς του Bανκούβερ, στο αγώνισμα του γιγαντιαίου σλάλομ όρθιων αθλητών. Η επιτυχία της γίνεται ακόμα μεγαλύτερη αν συνυπολογιστεί ότι η 47χρονη αθλήτριά μας συμμετείχε για πρώτη φορά σε χειμερινούς παραολυμπιακούς.

Η Βιβή Χριστοδουλοπούλου τερμάτισε και στις δύο δυσκολότατες καταβάσεις του αγωνίσματός της, σημειώνοντας χρόνους 2:32.76 στην πρώτη και 2:19.78 στην δεύτερη (συνολικό 4:52.54). Η κάτω των 5 λεπτών συνολική της επίδοση κατέπληξε τους ειδικούς του αγωνίσματος, δεδομένου ότι συγκαταλέγεται στις διεθνούς επιπέδου επιδόσεις. Η ίδια με μπόλικη δόση μετριοφροσύνης αρκέστηκε μετά το τέλος της προσπάθειάς της να δηλώσει τα απαραιτήτως βασικά : «Τερμάτισα. Αυτό ήθελα, αυτό πέτυχα. Είναι τέλεια η αίσθηση να αγωνίζεσαι στους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Θέλει θάρρος και αποφασιστικότητα για να τερματίζεις σε έναν τέτοιο αγώνα»

Αξιολογότατη ήταν η προηγηθείσα παρουσία και του έτερου εκπρόσωπου των ελληνικών χρωμάτων στο αγώνισμα του γιγαντιαίου σλάλομ Γιάννη Παπαβασιλείου που υπό πολύ δυσκολότερες συνθήκες ανταγωνισμού κατέλαβε την 40η θέση σημειώνοντας στις δύο καταβάσεις του αγωνίσματος συνολικό χρόνο 4:10.19 (2:03.38 στη πρώτη και 2:06.81 στη δεύτερη). Εξίσου μετριοπαθείς οι δηλώσεις και του Γ. Παπαβασιλείου, αποτυπώνουν μία αντίληψη περί αθλητικού ήθους που σπάνια συναντιέται σε πιο προβεβλημένους αθλητές: «Είμαι ευχαριστημένος. Σε όλη την κούρσα ήμουν λίγο συγκρατημένος και έτρεξα συντηρητικά ώστε να μπορέσω να ολοκληρώσω τον αγώνα. Πρόκειται για μια πολύ καλή αφετηρία για εμένα για να προπονηθώ ακόμη πιο καλά ώστε να μπορώ να αγωνιστώ σε ακόμη καλύτερο επίπεδο στο μέλλον».

Αυτοσυγκράτηση και αισιοδοξία συνάμα αποτυπώνουν και οι δηλώσεις του προέδρου της Ελληνικής Παραολυμπιακής επιτροπής Παναγιώτη Σταματόπουλου που μπορούν να ιδωθούν και ως απολογιστικές δεδομένου ότι με την 16η θέση της Χριστοδουλοπούλου οι ελληνικές συμμετοχές ολοκληρώθηκαν: «Πετύχαμε τους στόχους μας και οι δύο αθλητές μας τερμάτισαν σε όλα τα αγωνίσματά τους. Πιστεύω ότι μπορούμε να ατενίζουμε το μέλλον με αισιοδοξία καθώς κάναμε ένα σημαντικό βήμα μπροστά και στους επόμενους Χειμερινούς Παραολυμπιακούς Αγώνες θα μπορέσουμε να συμμετέχουμε με ακόμη περισσότερες αξιώσεις».

Τα αγωνίσματα των Παραολυμπιακών Αγώνων του Βανκούβερ (αλπικό σκι, σκι αντοχής, δίαθλο, χόκεϊ επί πάγου και κέρλιγκ με αμαξίδιο) ολοκληρώνονται στις 21 Μαρτίου.

Πηγή: http://www.enet.gr/

Μετάβαση στο περιεχόμενο