ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ. 31/05/2017

Ιούν 1, 2017 | ΕΟΤ, Σημαντικά Έγγραφα ΠΣΤ

Συνάδελφοι,

Μετά από αίτημα και αναμονή αρκετών μηνών, την Τρίτη 30 Μαΐου πραγματοποιήθηκε η συνάντηση της Εθνική Ομοσπονδίας Τυφλών και του Πανελληνίου Συνδέσμου με την Υπουργό Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης κα Αχτσιόγλου και στενούς της συνεργάτες.

Η αντιπροσωπεία μας κατέθεσε προς συζήτηση τα κυριότερα προβλήματα που απασχολούν το χώρο μας αυτή την εποχή, επιδιώκοντας τις ρεαλιστικές θέσεις της Υπουργού. Μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως θετικές τις απαντήσεις σε ζητήματα περισσότερο διαδικαστικά και τυπικά, όπως η ολοκλήρωση της διαδικασίας έγκρισης του ΕΠΠΠΑ -Ενιαίου Πίνακα Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας- (πρώην ΚΕΒΑ) και η βελτίωση μέσω αυτού της λειτουργίας των ΚΕΠΑ.

Επίσης, συζητήθηκε ο τρόπος συνέργειας του Υπουργείου Εργασίας με τα άλλα συναρμόδια Υπουργεία για την προώθηση ειδικής προκήρυξης τηλεφωνητών, υπαλλήλων πληροφόρησης και δικηγόρων.

Στη συνέχεια η Υπουργός εξέφρασε την πλήρη υποστήριξη στη διατήρηση του προνοιακού επιδόματος στα σημερινά επίπεδα, χωρίς οικονομικά και περιουσιακά κριτήρια.

Ωστόσο, εμμέσως πλην σαφώς δεν έδωσε περιθώρια εξαίρεσης από τη μείωση των συντάξεων του ιδιωτικού τομέα που ισχύει από το 2013 και τέλος όσον αφορά την προστασία των συντάξεών μας από την κατάργηση της προσωπικής διαφοράς που θα επιβληθεί από το 2019, που είναι το σοβαρότερο πρόβλημα αυτής της στιγμής, δεσμεύτηκε -όπως προηγουμένως και ο Πρωθυπουργός- να διασφαλιστεί με νομοθετική ρύθμιση η εξαίρεσή τους, χωρίς όμως να προσδιορίζεται χρονικά η προστατευτική αυτή ρύθμιση.

Συνάδελφοι, η αντιπροσωπεία αποχώρησε με ανάμεικτα συναισθήματα, αλλά και την σταθερή απόφαση να διεκδικούμε καθημερινά κάθε πρόσφορη λύση στα αιτήματά μας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο