Συνάδελφοι,
Το Διοικητικό Συμβούλιο στην τακτική του συνεδρίαση στις 19 Οκτωβρίου εξέτασε τις σοβαρές εξελίξεις της τελευταίας περιόδου που αφορούν τις αναπηρικές συντάξεις του ΟΓΑ, τις νέες επικουρικές συντάξεις, το πρόβλημα της ανεργίας και άλλα και αποφάσισε: Άμεση κινητοποίηση προς το Υπουργείο Εργασίας για τα 2 πρώτα θέματα, ώστε να πάρουμε οριστικές διευκρινίσεις και να προσπαθήσουμε να συζητήσουμε τη λύση τους. Για το πρόβλημα της ανεργίας, που θεωρούμε προτεραιότητα, η Διοίκηση έθεσε σε προγραμματισμό σειρά προσπαθειών και επαφών με τα συναρμόδια Υπουργεία, με παράλληλη ενημέρωση των ενδιαφερομένων συναδέλφων και τέλος, δυναμική κινητοποίηση των μελών μας μέσα στο μήνα Νοέμβριο. Περισσότερες λεπτομέρειες σε επόμενο μήνυμα του αυτόματου τηλεφωνητή. Επειδή πολλοί συνάδελφοι ενδιαφέρονται και ανησυχούν για την καθιέρωση χρήσης ηλεκτρονικής κάρτας στα συγκοινωνιακά μέσα, ο ΟΑΣΑ μας ενημερώνει ότι ο σημερινός τρόπος επιβίβασης δεν θα αλλάξει μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2017. Σε κάθε περίπτωση όμως ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών θα ενημερώσει το Σύνδεσμο για τις τελικές ρυθμίσεις εντός του μηνός Νοεμβρίου. Για την ανανέωση των δελτίων μετακίνησης στις Περιφέρειες Αττικής & Θες/νίκης, σας πληροφορούμε ότι καταρχήν δημοσιεύτηκε η απόφαση του Υπουργείου Εργασίας για παράταση του μέτρου, αλλά η διαδικασία ανανέωσης στα ΚΕΠ και αλλού θα ξεκινήσει μετά την έκδοση σχετικής εγκυκλίου, για την οποία θα ενημερωθείτε εγκαίρως. Ωστόσο, ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι κυκλοφόρησε η εγκύκλιος για την ανανέωση των δελτίων μετακίνησης στις υπόλοιπες περιοχές της Χώρας και διαρκεί από τις 26-10-17 έως 30-11-17.
Με πρωτοβουλία του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών και τη συμμετοχή των επίσημων φορέων του χώρου των τυφλών, την Τρίτη 31 Οκτωβρίου και ώρα 6 το απόγευμα στο αμφιθέατρο του Κέντρου πραγματοποιείται εκδήλωση εις μνήμην της Μπέττυς Λεωτσάκου με ελεύθερη είσοδο.
Στο Σύνδεσμο θα ξεκινήσει δεύτερος κύκλος ομάδων ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, υπό τον συντονισμό της Κοινωνικής Λειτουργού κας Μαρίας Κολιονίκα. Οι ομάδες θα ξεκινήσουν αρχές Νοεμβρίου σε εβδομαδιαία βάση και η συμμετοχή των μελών θα είναι δωρεάν. Για πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε με την Κοινωνική Λειτουργό του Συνδέσμου κυρία Βάσω Νασούλα στο εσωτερικό 119.
Σας ενημερώνουμε ότι στις 23, 24, 30 & 31 Οκτωβρίου στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, παρουσιάζεται μία μουσική παράσταση πάνω στην πολυπρισματική ποίηση της Κικής Δημουλά. Την παράσταση αυτή μπορούν να παρακολουθήσουν τα μέλη του Συνδέσμου με τους συνοδούς τους με αντίτιμο εισιτηρίου 8 ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες στην Υπεύθυνη του θεάτρου κυρία Ρούλα Νικολάου στο τηλ. 69 47 72 32 90.
