Συνάδελφοι, το 2ημερο 16 και 17 Απριλίου πραγματοποιήθηκαν οι ετήσιες Γενικές Συνελεύσεις τόσο της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών, όσο και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Τυφλών. Στα κορυφαία αυτά όργανα του χώρου τα μέλη είχαν την ευκαιρία να εκτιμήσουν και να αξιολογήσουν τις προσπάθειες των Διοικήσεων για το προηγούμενο χρονικό διάστημα, να τοποθετηθούν ελεύθερα πάνω στα πιο σοβαρά προβλήματα και να εκφράσουν τη γνώμη τους. Τελικά, εγκρίθηκαν και στα δύο σώματα με σαφή πλειοψηφία ο οικονομικός και διοικητικός απολογισμός, καθώς και ο προϋπολογισμός για το 2016.
Στο μεταξύ δημοσιεύεται στο διαδίκτυο το τελευταίο σχέδιο νόμου για το ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό, πρώτα το κομμάτι που αφορά το Δημόσιο και αναμένεται το αντίστοιχο για τον Ιδιωτικό τομέα. Με την πρώτη ανάγνωση μπορούμε να επισημάνουμε ότι έχουν τηρηθεί σημαντικές δεσμεύσεις του Υπουργείου Εργασίας απέναντι στην ΕΣΑμεΑ και τους φορείς της. Ασφαλώς όμως, γενικότερα είναι φανερό πως μπαίνουμε σε μια νέα σκληρή περίοδο μειώσεων, καταργήσεων δικαιωμάτων και χειροτέρευσης της θέσης όλων των εργαζομένων και συνταξιούχων και φυσικά των αναπήρων.
Η Διοίκηση ως πρώτη διαμαρτυρία αποστέλλει στη Κυβέρνηση και στον Τύπο ψήφισμα που ενέκρινε ομόφωνα η Γενική Συνέλευση της 17ης Απριλίου, με το οποίο καθορίζει τη στάση του χώρου μας και ανακοινώνει την πρόθεσή μας να συμμετάσχουμε στους κοινούς αγώνες του αναπηρικού κινήματος και των επίσημων εργατικών ενώσεων της Χώρας.
Όπως πάντα, δεν θα αφήσουμε καμιά ευκαιρία, κανένα κενό, κανένα πρόσφορο τρόπο αντίδρασης απέναντι σε μέτρα που πλήττουν την κοινωνική, οικογενειακή και προσωπική μας αξιοπρέπεια.
Γι’ αυτό σας καλούμε σε διαρκή επαγρύπνηση, ετοιμότητα και ενότητα.
Σας ενημερώνουμε ότι ο Σύνδεσμος έχει προμηθευτεί ομιλούντα πιεσόμετρα. Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να απευθυνθούν στον κο Νίκο Καραθανάση, εσωτ. 131.
Τέλος, η Διοίκηση εκφράζει την ειλικρινή θλίψη της για το θάνατο της συναδέλφου Ελένης Αλατά, Προέδρου της Περιφερειακής Ένωσης Θράκης.
