Συνάδελφοι, έφτασε πάλι η στιγμή της ευθύνης για τους φορείς μας όπως και για όλα τα μέλη φυσικά. Καλούμαστε άλλη μια φορά την Πέμπτη 16 Μαρτίου να διατρανώσουμε τη θέλησή μας, να υπερασπιστούμε την προσωπική και οικογενειακή μας αξιοπρέπεια. Πρέπει να δεσμεύσουμε τον Πρωθυπουργό και την Κυβέρνηση της Χώρας, ως ελάχιστο σεβασμό απέναντι στα προβλήματα που μας δημιούργησε η βαθιά κρίση των τελευταίων χρόνων, ότι δεν θα συρρικνωθούν ακόμα περισσότερο τα εισοδήματά μας, ότι θα διασφαλιστεί το προνοιακό επίδομα και οι φοροαπαλλαγές που ισχύουν μέχρι σήμερα, ότι δεν θα μειωθεί ούτε ένα ευρώ μισθός, κύρια ή επικουρική σύνταξη, ότι η Κυβέρνηση θα εγγυηθεί την εργασία των τυφλών, την εκπαίδευση και κατάρτιση των παιδιών και των νέων μας, ότι θα εφαρμόσει μια δικαιότερη πολιτική στο χώρο του ΕΝΦΙΑ τουλάχιστον για την πρώτη κατοικία.
Γι’ αυτές τις διεκδικήσεις που αποτελούν τη βάση της ζωής μας πρέπει να βάλουμε τις δικές μας κόκκινες γραμμές όλοι μαζικά και ενωτικά.
Την Πέμπτη 16 Μαρτίου και ώρα 10:30 θα πραγματοποιηθεί προσυγκέντρωση στα γραφεία του Συνδέσμου, Βερανζέρου & Σωκράτους, απ’ όπου θα ξεκινήσει πορεία με στόχο να προσεγγίσουμε το Μέγαρο Μαξίμου και το γραφείο του Πρωθυπουργού, απ’ τον οποίο θα ζητήσουμε άμεση ακρόαση. Ελπίζουμε ότι ο Πρωθυπουργός της Χώρας κατανοεί και ο ίδιος τη θέση και τη δικαιολογημένη πρωτοβουλία διαμαρτυρίας και θα αναλάβει τις αυτονόητες δεσμεύσεις του.
Η ιστορία αυτού του χώρου στις κοινωνικές διεκδικήσεις δεσμεύει και εμάς όλους να είμαστε παρόντες την Πέμπτη 16 Μαρτίου.
