Συνάδελφοι, όπως είναι αυτονόητο οι προσπάθειες και οι πιέσεις για τη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό συνεχίζονται καθημερινά, με την πεποίθηση ότι θα αποδώσει καρπούς και θα μειώσει τουλάχιστον τις δικαιολογημένες ανησυχίες μας εν μέσω σοβαρών εξελίξεων, που απορρέουν κυρίως από τη θέση της Χώρας μετά την συμφωνία με τους λεγόμενους «θεσμούς».
Το Σάββατο 8 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η ετήσια Γενική Συνέλευση της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών, στην οποία η Διοίκηση αφού εξέθεσε το έργο της, έλαβε θετική ψήφο στον οικονομικό και στον διοικητικό απολογισμό, καθώς επίσης και στον οικονομικό προϋπολογισμό για το έτος 2017.
Στη συνέχεια, έγινε το 31ο Γενικό Συμβούλιο του Συνδέσμου, με την παρουσία και συμμετοχή των Διοικουσών Επιτροπών όλων των Περιφερειακών Ενώσεων της Χώρας. Δόθηκε προτεραιότητα, όπως πάντα, στις εισηγήσεις των Ενώσεων, που αναφέρονταν στις δραστηριότητές τους και ανταλλάχθηκαν σκέψεις και προτάσεις για την καλύτερη συνεργασία και λειτουργία του Συνδέσμου.
Την Κυριακή 9 Απριλίου πραγματοποιήθηκε και η ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου, όπου εκτός από τον απολογισμό της Διοίκησης ακούστηκαν τοποθετήσεις των μελών πάνω σε κρίσιμα και επίκαιρα προβλήματα. Τέλος, η Συνέλευση ενέκρινε με καθαρή πλειοψηφία τον οικονομικό και διοικητικό απολογισμό, καθώς και τον οικονομικό προϋπολογισμό έτους 2017.
Ενόψει των εορτών του Πάσχα η Διοίκηση εύχεται στο προσωπικό, τους συνεργάτες, τους φίλους και τα μέλη του Συνδέσμου υγεία προσωπική και οικογενειακή, και Καλή Ανάσταση για τον καθένα!
