ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή Π.Σ.Τ. 09/10/2017

Οκτ 9, 2017 | ΕΟΤ, Σημαντικά Έγγραφα ΠΣΤ

Συνάδελφοι,

Έχοντας σταθερά την πεποίθηση ότι η Διοίκηση του Συνδέσμου πρέπει να ενημερώνει τα μέλη υπεύθυνα και αντικειμενικά για την εξέλιξη των βασικών ζητημάτων του χώρου, καθώς και στην προσπάθεια να μην επαναλαμβανόμαστε από μήνυμα σε μήνυμα του αυτόματου τηλεφωνητή, μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά κάθε σοβαρή πληροφόρηση από οπουδήποτε και αν προέρχεται. Επίσης, να τονίσουμε ότι όλοι οι φορείς των αναπήρων βρισκόμαστε σε απόλυτη επικοινωνία για τον καλύτερο συντονισμό ενδεχόμενων αντιδράσεων.

Θα πρέπει να σας επισημάνουμε, ότι η Διοίκηση θεωρεί κορυφαίο πρόβλημα της εποχής τη διόγκωση της ανεργίας, εξαιτίας της αναβλητικότητας της Κυβέρνησης να προχωρήσει σύμφωνα με το νόμο στην προκήρυξη θέσεων τηλεφωνητών, αλλά και άλλων αρνητικών συμπτώσεων. Αυτές τις μέρες, για άλλη μία φορά, γίνεται προσπάθεια συνάντησης με όλους τους συναρμόδιους Υπουργούς (Εσωτερικών, Εργασίας, Υγείας), πιέζοντας για συγκεκριμένες και οριστικές λύσεις απορρόφησης της ανεργίας. Αυτή η προσπάθεια της Διοίκησης σε ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα, θα χρειαστεί ασφαλώς τη στήριξη πρώτα των ενδιαφερομένων ανέργων συναδέλφων αλλά και όλων των μελών του Συνδέσμου.

Επειδή πολλοί συνάδελφοι ενδιαφέρονται και ανησυχούν για την καθιέρωση χρήσης ηλεκτρονικής κάρτας στα συγκοινωνιακά μέσα, ο ΟΑΣΑ μας ενημερώνει ότι ο σημερινός τρόπος επιβίβασης δεν θα αλλάξει μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2017. Όσο δε για την ανανέωση των δελτίων μετακίνησης, άλλη μια φορά σας πληροφορούμε ότι καταρχήν δημοσιεύτηκε η απόφαση του Υπουργείου Εργασίας για παράταση του μέτρου, αλλά η διαδικασία ανανέωσης στα ΚΕΠ και αλλού θα ξεκινήσει μετά την έκδοση σχετικής εγκυκλίου, για την οποία θα ενημερωθείτε εγκαίρως.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Λευκού Μπαστουνιού, οι φορείς του χώρου των τυφλών, συνδιοργανώνουν τη Δευτέρα 16 Οκτωβρίου στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, Ακαδημίας 50 αίθουσα «Αντώνης Τρίτσης», σχετική εκδήλωση με εισηγήσεις και τοποθετήσεις για την ημέρα αυτή. Η εκδήλωση θα αρχίσει 09:30πμ με τις εγγραφές των συμμετεχόντων και θα λήξει 13:00μμ, με βιωματικές δράσεις από την Υπηρεσία Κινητικότητας του Συνδέσμου.

Στο Σύνδεσμο θα ξεκινήσει δεύτερος κύκλος ομάδων ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, υπό τον συντονισμό της Κοινωνικής Λειτουργού κυρίας Μαρίας Κολιονίκα. Οι ομάδες θα ξεκινήσουν μέσα Οκτωβρίου σε εβδομαδιαία βάση και η συμμετοχή των μελών θα είναι δωρεάν. Για πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε με την Κοινωνική Λειτουργό του Συνδέσμου κυρία Βάσω Νασούλα στο εσωτερικό 119.

Μετάβαση στο περιεχόμενο