ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Με τρεις αναισθησιολόγους αντί 12 λειτουργεί το Γενικό Νοσοκομείο Σερρών

Μαρ 6, 2020 | Δείτε εδώ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με τρεις αναισθησιολόγους αντί 12 λειτουργεί το Γενικό Νοσοκομείο Σερρών

Η λειτουργία του νοσοκομείου Σερρών δεν είναι απλά επικίνδυνη αλλά αδύνατη, καταγγέλλει η Ένωση Νοσοκομειακών Γιατρών Σερρών, αφού μένει με 3 αναισθησιολόγους.

Όπως καταγγέλλει η ένωση, μετά τις αποφάσεις του υπουργείου Υγείας, της Διοίκησης της 4ης ΥΠΕ και της Διοίκησης του Νοσοκομείου στον οργανισμό του νοσοκομείου Σερρών προβλέπονται 12 θέσεις αναισθησιολόγων.

Αυτή τη στιγμή υπηρετούν 3 μόνιμοι και 2 επικουρικοί γιατροί και μέχρι το τέλος του μήνα θα αποχωρήσει ο ένας .

Και συνεχίζει η ανακοίνωση :

«Αν υποθέσουμε ότι κάθε ημέρα θα λείπει με ρεπό ο γιατρός που εφημέρευε την προηγούμενη ημέρα, ότι κανένας δε θα παίρνει άδεια, ότι κανένας δε θα αρρωστήσει, το Νοσοκομείο θα λειτουργεί καθημερινά με 2 Αναισθησιολόγους, όπου ο ένας που εφημερεύει θα καλύπτει τα Επείγοντα και ο ένας που μένει θα πρέπει να καλύπτει Χειρουργεία (Γενικής Χειρουργικής, Ορθοπεδικά, Μαιευτικά-Γυναικολογικά, Οφθαλμολογικά, ΩΡΛ, Ουρολογικά). Οι εναπομείναντες ιατροί θα καλούνται να καλύψουν 10 ενεργείς εφημερίες/μήνα σε ένα βαρύ τμήμα που απαιτεί αυξημένη εγρήγορση και καθαρό μυαλό.»

Δείτε το βίντεο: https://youtu.be/-iG7UbeEizI

Πηγή: www.epiloges.tv

  

Μετάβαση στο περιεχόμενο