Αυτή την κακή νοοτροπία ασυνείδητων οδηγών που δεν σέβονται ούτε τους πεζούς, αλλά ούτε και τα άτομα με αναπηρία, κακίζει με ανάρτησή του στο Facebook o Πρόεδρος της Οργάνωσης Παραπληγικών, Δημήτρης Λαμπριανίδης.
Γράφει σχετικά ο κ. Λαμπριανίδης:
“Όλες οι φωτογραφίες από ένα ολοκαίνουργιο δρόμο στη Λευκωσία με χαμηλά πεζοδρόμια προσβάσιμα για τα άτομα με μειωμένη κινητικότητα. Είναι ξεκάθαρο ότι μόνο οι στύλοι μας σώζουν και ακόμα και αυτοί σε κάποιες περιπτώσεις αδυνατούν!!!!”
Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες:
http://www.philenews.com/temp/images/728×3000/cache_728x3000_Analog_medium_487963_212451_922018.JPG
http://www.philenews.com/temp/images/728×3000/cache_728x3000_Analog_medium_487962_142563_922018.JPG
http://www.philenews.com/temp/images/728×3000/cache_728x3000_Analog_medium_487961_148504_922018.JPG
http://www.philenews.com/temp/images/728×3000/cache_728x3000_Analog_medium_487960_133715_922018.JPG
http://www.philenews.com/temp/images/728×3000/cache_728x3000_Analog_medium_487958_162254_922018.JPG
Πηγή: Εφημερίδα «Ο Φιλελεύθερος»
