ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

«Η ζωή είναι πάντα ωραία»

Ιούλ 2, 2012 | Αθλήματα, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

«Η ζωή είναι ωραία από όποια θέση και εάν τη βλέπεις και, όταν συνεχίζουμε να πιστεύουμε στις δυνάμεις μας όλα είναι εφικτά». Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει ο πρωταθλητής Ελλάδος στο πρωτάθλημα των ατόμων με αναπηρία (ΑΜΕΑ) Παναγιώτης Σαουλίδης, που διακρίθηκε κατακτώνταςτο χρυσό μετάλλιο στο ακόντιο Ανδρών. Ο Παναγιώτης είναι πατέρας τριών παιδιών, ζει στην Καβάλα και εργάζεται ως ιατρικός επισκέπτης της φαρμακευτικής εταιρείας Pfizer στην ανατολική Μακεδονία . Η κακιά στιγμή, πριν από τρία χρόνια, είχε ως αποτέλεσμα να πάθει ένα σοβαρό τροχαίο και να υποστεί ακρωτηριασμό. «Στις δύσκολες στιγμές καταλαβαίνεις τις δυνάμεις που έχεις μέσα σου. Και η ζωή σου παίρνει άλλη αξία, γιατί μαθαίνεις να εκτιμάς τα απλά πράγματα και να μη θεωρείς τίποτα δεδομένο», λέει.

«Παρά τα προβλήματα, η καθημερινότητά μου δεν άλλαξε. Η δουλειά μου συνεχίζεται κανονικά με τη στήριξη των συναδέλφων μου, που αισθάνομαι ότι είναι οικογένειά μου», προσθέτει. Όσοι τον γνωρίζουν δεν εκπλήσσονται από την επιτυχία αυτή, καθώς περιγράφουν τον Παναγιώτη ως ένα άτομο με μεγάλη θέληση, δύναμη και πίστη, στοιχεία με τα οποία έχει ήδη κατακτήσει μια πολύ πιο σημαντική πρωτιά στον στίβο της ζωής. Ο Παναγιώτης αφιέρωσε τη διάκρισή του σε ολόκληρη την οικογένεια της Pfizer. Στην επιστολή του γράφει χαρακτηριστικά:

«Το χρυσό αυτό μετάλλιο και τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΑΜΕΑ, και συγκεκριμένα στο ακόντιο, θέλω να το αφιερώσω στην Pfizer, στους νυν και πρώην συναδέλφους μου που μου συμπαρασταθήκατε στην πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου. Και μέσα από αυτό ευελπιστώ να δώσω κουράγιο σε όλους τους συναδέλφους μου και να τους θυμίσω ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και όλα είναι εφικτά με επιμονή και υπομονή στις καθημερινές μας προκλήσεις, όποιες και αν είναι αυτές αρκεί να προσαρμοζόμαστε, να πιστεύουμε στον εαυτό μας και να μη χάνουμε τις αξίες μας».

Πηγή: Εφημερίδα «Real news»

Μετάβαση στο περιεχόμενο