«Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ στις ΔΟΜΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ» – Διπλωματική Εργασία της Βιλντάν Γιουσούφ – ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ, Π.Μ.Σ. Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση – Ένταξη Ετεροτήτων – Μέρος 39ο
2.5. 5ος Ερευνητικός Άξονας
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ | ΚΩΔΙΚΟΙ |
Κρατικές παροχές |
· Επίδομα βαριάς αναπηρίας (Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣPR,Π,Π7
– ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) · Επίδομα εγκεφαλικής παράλυσης (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – ΕΠ,Χ,ΜΠ5) · Επίδομα παραπληγίας – τετραπληγίας (εξωιδρυματικό εισόδημα) (ΕΠ,Χ,ΜΠ5 – ΠΑ,Χ,Π6 – ΕΠ,Χ,Π8) · Επίδομα κίνησης (ΠΑ,Χ,Π6 – ΕΠ,Χ,Π8) · Δωρεάν μετακίνηση (ΕΠ,Π,Μ1 – Μ,Π,Μ2 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣPR,Π,Π7 –ΕΠ,Χ,Π8- ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) · Βοηθητικό προσωπικό (ΕΠ,Χ,ΜΠ5 – ΕΠ,Χ,Π8) · Αποζημίωση των θεραπειών (ΕΠ,Π,Μ1 – Μ,Π,Μ2 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΕΠ,Χ,ΜΠ5 – ΕΠ,Χ,Π8– Α,Χ,Μ10) · Ικανοποίηση (ΕΠ,Π,Μ1 – Μ,Π,Μ2 – Α,Π,Μ3 – ΕΠ,Χ,ΜΠ5 – ΠΑ,Χ,Π6) · Ελλιπής στήριξη (ΕΠ,Χ,ΜΠ5 – ΣPR,Π,7) · Μη ικανοποιητικά ποσά (Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) |
Το μέλλον των παιδιών με αναπηρία |
· Ανησυχία (ΕΠ,Π,Μ1 – Μ,Π,Μ2 – Α,Χ,Μ4 – ΠΑ,Χ,Π6 –
ΣPR,Π,Π7 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) Εστίαση στο παρόν (ΕΠ,Χ,ΜΠ5 – Α,Χ,Μ10) · Αυτονομία (ΕΠ,Π,Μ1 – Μ,Π,Μ2 – Α,Π,Μ3 – ΕΠ,Χ,Π8) · Αύξηση κρατικών παροχών ΣPR,Π,Π7 – ΣD,Π,Μ9) · Ευαισθητοποίηση της κοινωνίας (ΕΠ,Π,Μ1 – ΠΑ,Χ,Π6) · Καθεστώς προσωπικού βοηθού (Α,Χ,Μ4 – ΣPR,Π,Π7 – ΕΠ,Χ,Π8) · ΣΥΔ (Στέγες Υποστηριζόμενης Διαβίωσης) (Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9) · Δημόσια Κέντρα Θεραπειών (ΕΠ,Χ,ΜΠ5) · Εκπαίδευση (ΕΠ,Χ,Π8) · Εργασία (Α,Π,Μ3) · Συνέχιση παροχών (ΕΠ,Π,Μ1 – Μ,Π,Μ2 – Α,Χ,Μ4 – ΠΑ,Χ,Π6 – Α,Χ,Μ10) · Θάνατος μαζί (Α,Χ,Μ10) |