«Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ στις ΔΟΜΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ» – Διπλωματική Εργασία της Βιλντάν Γιουσούφ – ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ, Π.Μ.Σ. Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση – Ένταξη Ετεροτήτων – Μέρος 36ο
2.4. 4ος Ερευνητικός Άξονας
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ | ΚΩΔΙΚΟΙ |
Κοινωνικός Αποκλεισμός |
· Εργασία (ΕΠ,Π,Μ1 – Μ,Π,Μ2 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΠΑ,Χ,Π6 – ΕΠ,Χ,Π8 – Α,Χ,Μ10)
· Εκπαίδευση (Μ,Π,Μ2) · Κοινωνικές εκδηλώσεις (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) · Κουτσομπολιό (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) · Οικονομικός Περιορισμός Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΕΠ,Χ,ΜΠ5 – ΣPR,Π,Π7 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) · Εξάρτηση (Μ,Π,Μ2 – Α,Χ,Μ4 – ΣPR,Π,Π7 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) · Αδιαφορία (ΠΑ,Χ,Π6 – ΣPR,Π,Π7) |
Συναισθήματα |
· Θυσιασμός (Μ,Π,Μ2 – Α,Χ,Μ4 –
ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) · Θυμός (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) · Απομόνωση (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) · Επιλογές (ΕΠ,Χ,Π8) · Αδιαφορία (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10) |