«Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ στις ΔΟΜΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ» – Διπλωματική Εργασία της Βιλντάν Γιουσούφ – ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ, Π.Μ.Σ. Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση – Ένταξη Ετεροτήτων – Μέρος 36ο

Οκτ 7, 2025 | Άλλες προσεγγίσεις της τυφλότητας και της αναπηρίας, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

«Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ στις ΔΟΜΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ» – Διπλωματική Εργασία της Βιλντάν Γιουσούφ – ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ, Π.Μ.Σ. Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση – Ένταξη Ετεροτήτων – Μέρος 36ο

 

2.4.        4ος Ερευνητικός Άξονας

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΩΔΙΚΟΙ
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κοινωνικός Αποκλεισμός

·        Εργασία (ΕΠ,Π,Μ1 – Μ,Π,Μ2 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΠΑ,Χ,Π6 – ΕΠ,Χ,Π8 – Α,Χ,Μ10)

·        Εκπαίδευση (Μ,Π,Μ2)

·        Κοινωνικές εκδηλώσεις (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10)

·        Κουτσομπολιό (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10)

·        Οικονομικός Περιορισμός Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΕΠ,Χ,ΜΠ5 – ΣPR,Π,Π7

– ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10)

·        Εξάρτηση (Μ,Π,Μ2 – Α,Χ,Μ4 – ΣPR,Π,Π7 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10)

·       Αδιαφορία (ΠΑ,Χ,Π6 – ΣPR,Π,Π7)

 

 

 

 

Συναισθήματα

·       Θυσιασμός (Μ,Π,Μ2 – Α,Χ,Μ4 –

ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10)

·       Θυμός (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 –

Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10)

·       Απομόνωση (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10)

·       Επιλογές (ΕΠ,Χ,Π8)

·       Αδιαφορία (ΕΠ,Π,Μ1 – Α,Π,Μ3 – Α,Χ,Μ4 – ΣD,Π,Μ9 – Α,Χ,Μ10)

Μετάβαση στο περιεχόμενο