Ένα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε ο Σύλλογος Τυφλών Δυτικής Μακεδονίας (video)
Συνεχίζονται για δεύτερη χρονιά οι προσπάθειες που κάνει ο Σύλλογος Τυφλών Δυτικής Μακεδονίας να ευαισθητοποιήσει
την κοινωνία και να δημιουργήσει το περιβάλλον που χρειάζονται τα άτομα με προβλήματα στην όραση να κοινωνικοποιηθούν.
Βιωματικές δράσεις, ενημερωτικές εκδηλώσεις και επαφές με την αυτοδιοίκηση θα είναι στην ατζέντα του προγραμματισμού δράσεων και για το 2020.
Δείτε το βίντεο του www.kozani.tv:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=-sFAjtTBS-M&feature=emb_logo
πηγή: www.kozani.tv
