ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Δράση Θεραπευτικής Ιππασίας του ΒηματίΖΩ

Φεβ 19, 2015 | ΘΕΜΑΤΑ ΤΥΦΛΟΤΗΤΑΣ, Ψυχολογία

Τα οφέλη που αποκόμισαν από την υλοποίηση του προγράμματος ήταν πολλά.

Από την συνεκπαίδευση:

– επικοινώνησαν και συναναστράφηκαν ισότιμα με άτομα τυπικής ανάπτυξης,

– απέκτησαν ικανότητες και γνώσεις πολύτιμες για την ισότιμη ένταξή τους στην αγορά εργασίας.

Από την επαφή με τα άλογα και την Θεραπευτική Ιππασία:

– καλλιεργήθηκε το αίσθημα σεβασμού και αγάπης προς τα ζώα, αυξήθηκε αισθητά ο αυτοσεβασμός και η αυτοπεποίθηση, μειώθηκε η εσωστρέφεια, αναπτύχθηκε η υπομονή, η επιμονή και ο αυτοέλεγχος, έγινε δυνατή η συναισθηματική έκφραση και εκτόνωση.

– βελτιώθηκε αισθητά η σωματική  τους κατάσταση όπως η ισορροπία, ο συντονισμός κινήσεων, βάδιση, μυϊκός τόνος, στάση σώματος, καρδιοαναπνευστική λειτουργία και αντοχή.

Πρόκειται για συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα της Ε.Ε «Νέα Γένια Σε Δράση», Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης, Πρόγραμμα: «Υποστήριξη πρωτοβουλιών Νέων για Νέους 2013» που πραγματοποιήθηκε  στην πόλη μας.

Η πρωτοβουλία στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία αλλά και οι στόχοι που είχαν τεθεί επιτεύχθηκαν πλήρως και αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους ο Σύλλογος «ΒηματίΖΩ» συνεχίζει την Θεραπευτική Ιππασία με ιδίους πόρους.

Η υλοποίηση του προγράμματος έγινε σε συνεργασία με τον Ιππικό Όμιλο Ράντσο Κιλκίς και σημαντική ήταν και η συμβολή της εκπαιδεύτριας του  ράντσου, κ. Μιτώνα Ειρήνη.

Πηγή: http://www.kilkistoday.gr/

Μετάβαση στο περιεχόμενο