ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ (Α.με.Α) – Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία της Κυριακοπούλου Ανδριάνας – Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για Άτομα με Αναπηρία – Μέρος 64ο

Μάι 15, 2024 | Άλλες προσεγγίσεις της τυφλότητας και της αναπηρίας, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ (Α.με.Α) – Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία της Κυριακοπούλου Ανδριάνας – Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για Άτομα με Αναπηρία – Μέρος 64ο

 

Πίνακας 3: Καθορισμός και τιτλοποίηση θεμάτων (Μέρος 3ο)

 

  1. Πώς μετράτε την επιτυχία ενός αθλητικού ή ψυχαγωγικού προγράμματος για άτομα με αναπηρία

5 άτομα δήλωσαν πως μετράνε την επιτυχία ενός αθλητικού ψυχαγωγικού προγράμματος ατόμων με αναπηρία μέσα από έρευνες και έντυπα ανατροφοδότησης.

3 άτομα δήλωσαν μέσα από τη διεξαγωγή τακτικών αξιολογήσεων των συμμετεχόντων πριν και μετά τη συμμετοχή τους στο

πρόγραμμα ώστε να παρακολουθείτε την πρόοδό τους.

3 άτομα δήλωσαν τον καθορισμό εξατομικευμένων στόχων και την παρακολούθηση της προόδου τους ώστε να διαπιστωθεί αν επιτυγχάνονται οι στόχοι

2 ακόμη άτομα δήλωσαν μέσα από την παρακολούθηση των δεικτών υγείας και της ψυχικής ευεξίας.

 

  1. Τι ρόλο πιστεύετε ότι μπορούν να παίξουν οι κοινοτικοί οργανισμοί στην προώθηση των αθλητικών και

ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρία

6 άτομα δήλωσαν ότι οι κοινοτικές οργανώσεις μπορούν να ευαισθητοποιήσουν

5 άτομα δήλωσαν ότι οι κοινοτικοί

οργανισμοί μπορούν να προσφέρουν ομαλή προσβασιμότητα στα άτομα με αναπηρία

5              άτομα δήλωσαν ότι αυτές οι οργανώσεις μπορούν να προσφέρουν πόρους

2 άτομα από το δείγμα δήλωσαν ότι οι κοινοτικοί οργανισμοί μπορούν να παρέχουν κατάρτιση σε προπονητές, εκπαιδευτές και εθελοντές

2 άτομα δήλωσαν πως μέσα από τη διοργάνωση ομαδικών δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων, οι κοινοτικοί οργανισμοί προωθούν τις ευκαιρίες για τα άτομα με αναπηρία να κοινωνικοποιηθούν.

 

  1. Πώς διασφαλίζετε ότι οι αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες είναι ασφαλείς για τα άτομα με αναπηρία

6              άτομα απάντησαν ότι η ορθή προσβασιμότητα και οι ορθές παροχές διασφαλίζουν ότι οι αθλητικές και

ψυχαγωγικές δραστηριότητες είναι ασφαλείς για τα άτομα με αναπηρία.

3 άτομα δήλωσαν τη σημασία του καταρτισμένου προσωπικού σε εκπαίδευση 1 άτομο δήλωσε την προώθηση ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς και ρατσιστικές συμπεριφορές

1 άτομο ανέφερε τη συλλογή ιατρικών πληροφοριών για τους συμμετέχοντες

 

  1. Μπορείτε να περιγράψετε τυχόν συνεργασίες που ήταν επιτυχημένες στην προώθηση αθλητικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρία

6 άτομα απάντησαν ότι τα νοσοκομεία, τα κέντρα αποκατάστασης και οι κλινικές συχνά συνεργάζονται με αθλητικούς οργανισμούς για την προώθηση του προσαρμοστικού αθλητισμού ως μορφή θεραπείας και αποκατάστασης.

3 άτομα δήλωσαν τις εθελοντικές οργανώσεις.

2 άτομα δηλώσαν ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση συνεργάζεται με ομάδες υπεράσπισης της αναπηρίας.

2 άτομα ανέφεραν την παραολυμπιακή επιτροπή.

1 άτομο ανέφερε ότι τα σχολεία και τα πανεπιστήμια.

1 άτομο δήλωσε τις τοπικές ομάδες υπεράσπισης αναπηρίας.

 

  1. Ποιοι πιστεύετε ότι είναι οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν εάν ένα πρόγραμμα άθλησης ή αναψυχής για άτομα με αναπηρία θα είναι επιτυχημένο ή όχι

5              άτομα δήλωσαν την εξασφάλιση πόρων και χρηματοδότησης.

4 άτομα από τους συνεντευξιαζόμενους δήλωσαν τη συμμετοχικότητα.

3 άτομα δήλωσαν το εξειδικευμένο και εκπαιδευμένο προσωπικό.

2 άτομα δήλωσαν την εξατομικευμένη προσέγγιση.

2 άτομα ανάφεραν τον προσαρμοστικό εξοπλισμό.

1 άτομο ανέφερε την καλή οργάνωση.

1 άτομο δήλωσε τα θέματα ασφάλειας και υγείας.

1              άτομο από το δείγμα ανέφερε την αποτελεσματική επικοινωνίας.

2              άτομα δήλωσαν πως η δημιουργία ενός θετικού και υποστηρικτικού περιβάλλοντος.

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο