Χρήσιμα τηλέφωνα που διευκολύνουν την καθημερινότητα

Φεβ 1, 2010 | ΘΕΜΑΤΑ ΤΥΦΛΟΤΗΤΑΣ, Χρήσιμες διευθύνσεις και τηλέφωνα

• 1889: Αφορά στην εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρίες και λειτουργεί από τις 10 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι τις εργάσιμες ημέρες.

• 112: Πανευρωπαϊκός αριθμός εκτάκτου ανάγκης (ενιαίος για Αστυνομία, Ασθενοφόρο ή Πυροσβεστική) και αντικαθιστά όλους τους αριθμούς που χρησιμοποιούσαμε μέχρι σήμερα. Η κλήση είναι δωρεάν από κινητό και σταθερό.

• 1595: Γραμμή τού δημότη Δήμου Αθηναίων για πάσης φύσεως πληροφορίες που άπτονται των αρμοδιοτήτων τού Δήμου. Λειτουργεί από τις 7 το πρωί έως τις 11 το βράδυ όλες τις ημέρες τής εβδομάδας.

• 1521: Καταγγελίες για λακκούβες στους δρόμους και βουλωμένα φρεάτια και λοιπά. Η υπηρεσία λειτουργεί καθημερινά από τις 8 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι.

• 1019: Τηλεφωνικό Κέντρο Παραπόνων για ταξί. Η υπηρεσία λειτουργεί από τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ τις εργάσιμες ημέρες και από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ τα Σάββατα. Εξυπηρετεί τους νομούς Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου και Ρόδου.

• 1500: Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών Υπουργείου Εσωτερικών (ΚΕΠ). Λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο.

• 1520: Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Λειτουργεί καθημερινά από τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ και το Σάββατο από 8.30 έως τις 8 το βράδυ για ερωτήσεις, καταγγελίες και συμβουλές.

• 1305: Κέντρο πληρωμής ληξιπρόθεσμων οφειλών του ΟΤΕ. Λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

• 1110: Πληροφορίες για τα δρομολόγια τού ΟΣΕ, καθώς και κρατήσεις εισιτηρίων.

• 14505: Πληροφορίες για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ.

• 1535. Ραντεβού για τα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων τού ΕΣΥ μέσω αυτοματοποιημένου τηλεφωνητή.

• 1031: Ψυχολογική τηλεφωνική γραμμή SOS του ΟΚΑΝΑ. Λειτουργεί από Δευτέρα έως Πέμπτη 8 το πρωί με 8 το βράδυ και Παρασκευή 8 το πρωί με 4 το μεσημέρι.

• 1145 (210-1147 από περιφέρεια): Γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης ΙΘΑΚΗ-ΚΕΘΕΑ. Ενημέρωση για θέματα εξαρτησιογόνων ουσιών. Λειτουργεί από τη Δευτέρα έως Παρασκευή, 9 το πρωί με 9 το βράδυ.

• 1056: Η τηλεφωνική γραμμή SOS τής οργάνωσης «Χαμόγελο του Παιδιού». Λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο, δωρεάν από σταθερό, κινητό και καρτοτηλέφωνο.

• 1147: Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων. Λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.

• 1572: Η τηλεφωνική γραμμή του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για υποβολή καταγγελιών και παραπόνων για κακές τουριστικές υπηρεσίες. Λειτουργεί εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο.

• 1502: Τηλεφωνική γραμμή για αιτήσεις πιστοποιητικών και βεβαιώσεων κάθε είδους. Λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.

• 1515: Γραμμή Υγείας του Δήμου Αθηναίων. Λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο.

• 185: Τηλεφωνική γραμμή με πληροφορίες για δρομολόγια του ΟΑΣΑ. Λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο.

• 1015: Τηλεφωνική γραμμή με πληροφορίες για το κτηματολόγιο. Λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο.

• 1022: Γραφείο εξυπηρέτησης πελατών ΕΥΔΑΠ. Λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο.

• 184: Τηλεφωνική γραμμή για ραντεβού στο ΙΚΑ. Λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις επτά και μισή το πρωί έως τις πέντε και μισή το απόγευμα.

• 115 25: “Γραμμή Μαζί για το Παιδί”. Τηλεφωνική γραμμή πανελλαδικής εμβέλειας, που λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 9 το πρωί ε 9 το βράδυ με στόχο την παροχή συμβουλών και κατευθύνσεων σε παιδιά, εφήβους και γονείς.

• 1142: Πληροφορίες για τα αντικαπνιστικά μέτρα.

• 22 71 35 11 00: Ανοικτή γραμμή τηλεφωνικής επικοινωνίας για άτομα με αναπηρίες από το ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Χίου. Στη γραμμή μπορεί ν΄ απευθυνθεί κάθε άτομο με οποιαδήποτε μορφή ειδικών αναγκών ή συγγενής του, οποιασδήποτε ηλικίας, για να συζητήσει με εξειδικευμένους συμβούλους κάθε θέμα, πρόβλημα ή δυσκολία που τον απασχολεί και να κλείσει ραντεβού αν το επιθυμεί. Λειτουργεί καθημερινά από τις 10 το πρωί μέχρι τη μία το μεσημέρι.

Μετάβαση στο περιεχόμενο