Χιούμορ, Ενσυναίσθηση και Εκπαίδευση Ατόμων με Κινητικές Αναπηρίες – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ του Σαρηγιαννίδη Αδαμάντιου – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Π.Μ.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή» – Μέρος 21ο

Οκτ 1, 2024 | Άλλες προσεγγίσεις της τυφλότητας και της αναπηρίας, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Χιούμορ, Ενσυναίσθηση και Εκπαίδευση Ατόμων με Κινητικές Αναπηρίες – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ του Σαρηγιαννίδη Αδαμάντιου – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Π.Μ.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή» – Μέρος 21ο

 

Κεφάλαιο 7: Αποτελέσματα

7.1.         Συμμετέχοντες

 

Τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν 90 συνολικά. Από αυτό το σύνολο οι 16 (17,8%) ήταν άνδρες και οι 74 (82,2%) γυναίκες (βλέπε Πίνακα 1.1). Οι ηλικίες των συμμετεχόντων κυμαίνονταν από 23 έως 63 έτη.

Πίνακας 1.1

 

Βιολογικό Φύλο

Συχνότητα          Ποσοστά %

Άνδρας 16           17,8

Γυναίκα 74           82,2

Σύνολο                90                           100,0

 

Αναφορικά με το μορφωτικό επίπεδο των συμμετεχόντων (βλέπε Πίνακα 1.2), οι περισσότεροι, δηλαδή 50 άτομα (55,6%) ήταν κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος, ενώ ακολουθούν 38 άτομα (42,2%) απόφοιτοι ΑΕΙ/ΤΕΙ/Κολλεγίου. Επίσης 1 άτομο(1,1%) ήταν Απόφοιτος ΙΕΚ, ΙΙΕΚ και 1 άτομο(1,1%) αντίστοιχα ήταν κάτοχος Μεταδιδακτορικού διπλώματος.

Πίνακας 1.2

 

Μορφωτικό Επίπεδο

Συχνότητα          Ποσοστά %

Απόφοιτος ΙΕΚ/ΙΙΕΚ         1              1,1

Απόφοιτος ΑΕΙ/ΑΤΕΙ/Κολλεγίου 38           42,2

Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος    50           55,6

Κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος         0              0

Κάτοχος Μεταδιδακτορικού Διπλώματος              1              1,1

Σύνολο 90           100,0

 

Όσον αφορά τις εκπαιδευτικές βαθμίδες απασχόλησης του δείγματος από τους συμμετέχοντες, (βλέπε Πίνακα 1.3), η πλειοψηφία, δηλαδή 50 άτομα (55,6%) ασχολούνταν με τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι 34 (37,8%) με την Πρωτοβάθμια, ενώ υπήρξαν και ορισμένα 6 άτομα (5,5%) που επέλεξαν την επιλογή «AΛΛΟ» γράφοντας αντιστοίχως ως επιλογές και τις δύο βαθμίδες (Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια), ιδιωτική εκπαίδευση- ιδιωτική επιχείρηση, μη τυπική εκπαίδευση. Τα 6 άτομα αυτά πιθανώς να απασχολούνται στην ιδιωτική εκπαίδευση με παιδιά διαφορετικών βαθμίδων.

 

Πίνακας 1.3

 

Βαθμίδα Εκπαίδευσης που Απασχολείστε

Συχνότητα          Ποσοστά %

Πρωτοβάθμια   34           37,8

Δευτεροβάθμια 50           55,6

Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια           6              6,6

Σύνολο 90           100,0

 

Σχετικά με τον φορέα απασχόλησης (βλέπε Πίνακα 1.4), το μεγαλύτερο ποσοστό συγκέντρωσαν οι απασχολούμενοι σε Γενικό Λύκειο: 18 άτομα (20%), ενώ ακολουθούν με τη σειρά οι απασχολούμενοι σε Δημοτικό Γενικής Αγωγής: 15 άτομα (16,7%), οι απασχολούμενοι σε Νηπιαγωγείο Γενικής Αγωγής: 14 άτομα (15,5%), σε Γυμνάσια Γενικής Αγωγής: 12 άτομα (13,3%), σε Επαγγελματικό Λύκειο: 9 άτομα (10%), σε Ιδιωτικά Φροντιστήρια και Κέντρα ξένων Γλωσσών: 11 άτομα (12,2%), σε Γυμνάσιο σε τμήμα ένταξης: 2 άτομα (2,2%), 2 άτομα αντίστοιχα σε Δημοτικό σε τμήμα ένταξης (2,2%), 2

άτομα (2,2%) αντίστοιχα σε Δημοτικό Ειδικής Αγωγής, 1 σε ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ, 1 (1,1%) σε Ε.Δ.Υ., 1 (1,1%) σε Ε.Κ.Ε.Κ, 1 (1,1%) σε Νηπιαγωγείο Ειδικής Αγωγής, 1 (1,1%) ως συντονιστής/-τρια εκπαίδευσης.

 

Πίνακας 1.4

 

Σχολείο ή Φορέας Απασχόλησης

Συχνότητα          Ποσοστά %         Σωρευτικό Ποσοστό%

Νηπιαγωγείο Γενικής Αγωγής     14           15,6        15,6

Νηπιαγωγείο Ειδικής Αγωγής     1              1,1          16,7

Δημοτικό Γενικής Αγωγής             15           16,7        33,4

Δημοτικό Γενικής Αγωγής – Τμήμα Ένταξης           2              2,2          35,6

Δημοτικό Ειδικής Αγωγής             2              2,2          37,8

Γυμνάσιο Γενικής Αγωγής             12           13,4        51,2

Γυμνάσιο Γενικής Αγωγής – Τμήμα Ένταξης           2              2,2          53,4

Γενικό Λύκειο    18           20,0        73,4

Επαγγελματικό Λύκειο  9              10,0        83,4

ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ       1              1,1          84,5

Ε.Κ.Ε.Κ. 1              1,1          85,6

Ε.Δ.Υ.    1              1,1          86,7

Φροντιστήρια – Κέντρα Ξένων Γλωσσών 11           12,2        98,9

Συντονιστής/-ρια Εκπαίδευσης  1              1,1          100

Σύνολο 90           100,0

 

Αναφορικά με την ιδιότητα απασχόλησης (βλέπε Πίνακα 1.5), η πλειοψηφία των συμμετεχόντων 46 άτομα (51,1%) ήταν μόνιμα απασχολούμενοι, 42 άτομα (46,6%) ήταν προσωρινά απασχολούμενοι και 2 άτομα (2,2%) έκαναν πρακτική άσκηση.

 

Πίνακας 1.5

 

Ιδιότητα Απασχόλησης

Συχνότητα          Ποσοστά %

Πρακτική Άσκηση            2              2,2

Προσωρινά Απασχολούμενος/-η              42           46,7

Μόνιμα Απασχολούμενος/-η     46           51,1

Σύνολο 90           100,0

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο