Χιούμορ, Ενσυναίσθηση και Εκπαίδευση Ατόμων με Κινητικές Αναπηρίες – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ του Σαρηγιαννίδη Αδαμάντιου – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Π.Μ.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή» – Μέρος 21ο
Κεφάλαιο 7: Αποτελέσματα
7.1. Συμμετέχοντες
Τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν 90 συνολικά. Από αυτό το σύνολο οι 16 (17,8%) ήταν άνδρες και οι 74 (82,2%) γυναίκες (βλέπε Πίνακα 1.1). Οι ηλικίες των συμμετεχόντων κυμαίνονταν από 23 έως 63 έτη.
Πίνακας 1.1
Βιολογικό Φύλο
Συχνότητα Ποσοστά %
Άνδρας 16 17,8
Γυναίκα 74 82,2
Σύνολο 90 100,0
Αναφορικά με το μορφωτικό επίπεδο των συμμετεχόντων (βλέπε Πίνακα 1.2), οι περισσότεροι, δηλαδή 50 άτομα (55,6%) ήταν κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος, ενώ ακολουθούν 38 άτομα (42,2%) απόφοιτοι ΑΕΙ/ΤΕΙ/Κολλεγίου. Επίσης 1 άτομο(1,1%) ήταν Απόφοιτος ΙΕΚ, ΙΙΕΚ και 1 άτομο(1,1%) αντίστοιχα ήταν κάτοχος Μεταδιδακτορικού διπλώματος.
Πίνακας 1.2
Μορφωτικό Επίπεδο
Συχνότητα Ποσοστά %
Απόφοιτος ΙΕΚ/ΙΙΕΚ 1 1,1
Απόφοιτος ΑΕΙ/ΑΤΕΙ/Κολλεγίου 38 42,2
Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος 50 55,6
Κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος 0 0
Κάτοχος Μεταδιδακτορικού Διπλώματος 1 1,1
Σύνολο 90 100,0
Όσον αφορά τις εκπαιδευτικές βαθμίδες απασχόλησης του δείγματος από τους συμμετέχοντες, (βλέπε Πίνακα 1.3), η πλειοψηφία, δηλαδή 50 άτομα (55,6%) ασχολούνταν με τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, οι 34 (37,8%) με την Πρωτοβάθμια, ενώ υπήρξαν και ορισμένα 6 άτομα (5,5%) που επέλεξαν την επιλογή «AΛΛΟ» γράφοντας αντιστοίχως ως επιλογές και τις δύο βαθμίδες (Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια), ιδιωτική εκπαίδευση- ιδιωτική επιχείρηση, μη τυπική εκπαίδευση. Τα 6 άτομα αυτά πιθανώς να απασχολούνται στην ιδιωτική εκπαίδευση με παιδιά διαφορετικών βαθμίδων.
Πίνακας 1.3
Βαθμίδα Εκπαίδευσης που Απασχολείστε
Συχνότητα Ποσοστά %
Πρωτοβάθμια 34 37,8
Δευτεροβάθμια 50 55,6
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια 6 6,6
Σύνολο 90 100,0
Σχετικά με τον φορέα απασχόλησης (βλέπε Πίνακα 1.4), το μεγαλύτερο ποσοστό συγκέντρωσαν οι απασχολούμενοι σε Γενικό Λύκειο: 18 άτομα (20%), ενώ ακολουθούν με τη σειρά οι απασχολούμενοι σε Δημοτικό Γενικής Αγωγής: 15 άτομα (16,7%), οι απασχολούμενοι σε Νηπιαγωγείο Γενικής Αγωγής: 14 άτομα (15,5%), σε Γυμνάσια Γενικής Αγωγής: 12 άτομα (13,3%), σε Επαγγελματικό Λύκειο: 9 άτομα (10%), σε Ιδιωτικά Φροντιστήρια και Κέντρα ξένων Γλωσσών: 11 άτομα (12,2%), σε Γυμνάσιο σε τμήμα ένταξης: 2 άτομα (2,2%), 2 άτομα αντίστοιχα σε Δημοτικό σε τμήμα ένταξης (2,2%), 2
άτομα (2,2%) αντίστοιχα σε Δημοτικό Ειδικής Αγωγής, 1 σε ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ, 1 (1,1%) σε Ε.Δ.Υ., 1 (1,1%) σε Ε.Κ.Ε.Κ, 1 (1,1%) σε Νηπιαγωγείο Ειδικής Αγωγής, 1 (1,1%) ως συντονιστής/-τρια εκπαίδευσης.
Πίνακας 1.4
Σχολείο ή Φορέας Απασχόλησης
Συχνότητα Ποσοστά % Σωρευτικό Ποσοστό%
Νηπιαγωγείο Γενικής Αγωγής 14 15,6 15,6
Νηπιαγωγείο Ειδικής Αγωγής 1 1,1 16,7
Δημοτικό Γενικής Αγωγής 15 16,7 33,4
Δημοτικό Γενικής Αγωγής – Τμήμα Ένταξης 2 2,2 35,6
Δημοτικό Ειδικής Αγωγής 2 2,2 37,8
Γυμνάσιο Γενικής Αγωγής 12 13,4 51,2
Γυμνάσιο Γενικής Αγωγής – Τμήμα Ένταξης 2 2,2 53,4
Γενικό Λύκειο 18 20,0 73,4
Επαγγελματικό Λύκειο 9 10,0 83,4
ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ 1 1,1 84,5
Ε.Κ.Ε.Κ. 1 1,1 85,6
Ε.Δ.Υ. 1 1,1 86,7
Φροντιστήρια – Κέντρα Ξένων Γλωσσών 11 12,2 98,9
Συντονιστής/-ρια Εκπαίδευσης 1 1,1 100
Σύνολο 90 100,0
Αναφορικά με την ιδιότητα απασχόλησης (βλέπε Πίνακα 1.5), η πλειοψηφία των συμμετεχόντων 46 άτομα (51,1%) ήταν μόνιμα απασχολούμενοι, 42 άτομα (46,6%) ήταν προσωρινά απασχολούμενοι και 2 άτομα (2,2%) έκαναν πρακτική άσκηση.
Πίνακας 1.5
Ιδιότητα Απασχόλησης
Συχνότητα Ποσοστά %
Πρακτική Άσκηση 2 2,2
Προσωρινά Απασχολούμενος/-η 42 46,7
Μόνιμα Απασχολούμενος/-η 46 51,1
Σύνολο 90 100,0