Χιούμορ, Ενσυναίσθηση και Εκπαίδευση Ατόμων με Κινητικές Αναπηρίες – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ του Σαρηγιαννίδη Αδαμάντιου – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Π.Μ.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή» – Μέρος 13ο

Σεπ 27, 2024 | Άλλες προσεγγίσεις της τυφλότητας και της αναπηρίας, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Χιούμορ, Ενσυναίσθηση και Εκπαίδευση Ατόμων με Κινητικές Αναπηρίες – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ του Σαρηγιαννίδη Αδαμάντιου – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Π.Μ.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή» – Μέρος 13ο

 

Κεφάλαιο 5: Σκοπός της έρευνας και ερευνητικά ερωτήματα

 

Με βάση τις πληροφορίες που προαναφέρθηκαν παραπάνω στα πλαίσια της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, συνειδητοποιεί κανείς ότι το Χιούμορ, η Ενσυναίσθηση και οι στρατηγικές Αντιμετώπισης θα μπορούσαν να συνδυαστούν με ωφέλιμο τρόπο για τους εκπαιδευτικούς των ατόμων με κινητικές αναπηρίες, φέρνοντας ενδεχομένως θετικά αποτελέσματα για τους ίδιους και τους μαθητές τους. Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι το να διαθέτει κάνεις θετικό χιούμορ και ενσυναίσθηση, υπάρχει περίπτωση να συνδέεται με την ικανότητα να αντιμετωπίζει με λειτουργικό τρόπο δύσκολες καταστάσεις και να κάνει προσαρμοστικές επιλογές κατά τη διδασκαλία μαθητών με κινητικές αναπηρίες.

Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τις συσχετίσεις μεταξύ των ειδών του χιούμορ των εκπαιδευτικών, των ειδών της ενσυναίσθησης των εκπαιδευτικών, των στρατηγικών αντιμετώπισης δύσκολων καταστάσεων και των επιλογών που κάνουν οι εκπαιδευτικοί κατά τη διδασκαλία μαθητών με κινητικές αναπηρίες.

Τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν ήταν τα εξής:

 

  1. Συσχετίζονται τα είδη χιούμορ των εκπαιδευτικών με τα είδη της ενσυναίσθησης;

 

  1. Συσχετίζονται τα είδη χιούμορ των εκπαιδευτικών με τις μεταβλητές που αφορούν την ικανότητα αντιμετώπισης δυσκολιών-προκλήσεων;
  2. Συσχετίζονται τα είδη της ενσυναίσθησης των εκπαιδευτικών με τις μεταβλητές που αφορούν την αντιμετώπιση δυσκολιών-προκλήσεων;
  3. Συσχετίζονται τα είδη χιούμορ των εκπαιδευτικών με το πώς θα αντιμετώπιζαν μια υποθετική κατάσταση με πρωταγωνιστές έναν μαθητή με κινητικές αναπηρίες και τους συμμαθητές του;

 

  1. Συσχετίζονται τα είδη της ενσυναίσθησης των εκπαιδευτικών με το πώς θα αντιμετώπιζαν μια υποθετική κατάσταση με πρωταγωνιστή έναν μαθητή με κινητικές αναπηρίες και τους συμμαθητές του;

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο