Δριμύ κατηγορώ κατά της κυβέρνησης εξαπέλυσε ο Γιώργος Φουντουλάκης. Ο πρόεδρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής αγανάκτησε με την άνιση μεταχείριση των χρημάτων από την Πολιτεία στο χώρο του αθλητισμού των ατόμων με αναπηρία και εξερράγη: «Δόθηκαν σε καιρούς χαλεπούς 28 εκατομμύρια ευρώ για τη διοργάνωση των Special Olympics, που δεν έχουν σχέση με τον αθλητισμό, αλλά πρόκειται για μια σπουδαία γιορτή. Την ίδια ώρα. έχουμε αναγκαστεί να αναβάλλουμε επ΄ αόριστον όλα τα Πανελλήνια Πρωταθλήματα Ατόμων Με Αναπηρία, ενώ αφαιρέθηκαν από τη χώρα μας οι Μεσογειακοί Αγώνες, λόγω δυσβάσταχτων οικονομικών προβλημάτων. Η έλλειψη ισότιμης μεταχείρισης είναι τουλάχιστον εμφανής».
Αφορμή για το ξέσπασμα του κυρίου Φουντουλάκη στάθηκε το τελεσίγραφο που έλαβε από την οργανωτική επιτροπή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Κολύμβησης Ατόμων Με Αναπηρία. Ο επικεφαλής της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής ενημερώθηκε πως αν δεν στείλει τα απαραίτητα χρήματα για την κάλυψη της αποστολής, μέχρι αύριο, οι Έλληνες αθλητές δεν θα μπορέσουν να συμμετάσχουν στη διοργάνωση, που θα διεξαχθεί στο Βερολίνο (18/6- 10/7). «Είμαι απογοητευμένος, γιατί αναγκάστηκα να ζητήσω από τους ίδιους τους κολυμβητές να βάλουν τα έξοδα από την τσέπη τους και να πληρώσουν τα εισιτήρια, τη διατροφή και την παραμονή τους. για να μη στερηθούν τη χαρά της συμμετοχής σε ένα μεγάλο θεσμό», τόνισε ο κύριος Φουντουλάκης, ο οποίος έβαλε στη συνέχεια κατά της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού: «Αδυνατώ να καταλάβω πώς κάποιες ομοσπονδίες εκταμίευσαν ήδη την τρίτη δόση της επιχορήγησης από την αθλητική ηγεσία της χώρας και πάνε για την τέταρτη, τη στιγμή που εμείς δεν έχουμε καν στα χέρια μας το ποσό της πρώτης».
ΑΡΗΣ ΤΣΙΡΤΣΙΚΟΣ
atsirtsikos@e-typos.com
Πηγή: Εφημερίδα «Ελεύθερος τύπος»
