Συγκεκριμένα η Έφη Αχτσιόγλου ανακοίνωσε ότι οι συνάνθρωποί μας που έχουν μόνιμη αναπηρία, θα εισπράττουν απρόσκοπτα την σύνταξή τους ακόμα και στην διαδικασία επανεξέτασης, η οποία και αυτή θα σταματήσει στο αμέσως επόμενο διάστημα για τις περιπτώσεις μόνιμης αναπηρίας.
Έτσι, μπαίνει τέλος του αίσχος του θεσμού της επανεξέτασης ακόμα και ακρωτηριασμένων συνανθρώπων μας, που φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να λυτρωθούν από μία τέτοια αναπηρία. Και όμως, το κράτος τους υποχρέωνε σε αυτή την επανεξέταση, ενώ στο μεσοδιάστημα τους έκοβε και τη σύνταξη.
Ακούστε το ηχητικό απόσπασμα: https://www.youtube.com/watch?v=ZmA1Bxzwew0
Πηγή: https://www.youtube.com/
