ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Παγκόσμιο Κύπελλο Σεγκόβια: Στο φώτο φινις έχασαν το μετάλλιο οι Χαλκιαδάκη / Μηλάκη

Ιούν 19, 2012 | Αθλήματα, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Στο φώτο φινις έχασαν το μετάλλιο οι Αδαμαντία Χαλκιαδάκη/Αργυρώ Μηλάκη (WB) στο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδηλασίας δρόμου ΑμεΑ, που πραγματοποιήθηκε στη Σεγκόβια της Ισπανίας. Το ελληνικό δίδυμο στον αγώνα δρόμου κάλυψε την απόσταση των 84 χιλιομέτρων σε 2 ώρες 19.47 που αντιστοιχούσε στην 8η θέση, την ίδια στιγμή που οι Ισπανίδες Μπενίτεθ/Νοριέγκα ήταν τρίτες με 2 ώρες 19.38 και Ουελέτ/Ρόι από τον Καναδά στην τέταρτη θέση με 2 ώρες 19.42. Στον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης (21 χιλιόμετρα) οι Χαλκιαδάκη/Μηλάκη κατέκτησαν την 15η θέση με 30.56.

Στην ίδια διοργάνωση έλαβε μέρος και ο Γιώργος Σηφάκης (MH2), ο οποίος ήταν 23ος στον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης και 24ος στον αγώνα δρόμου.

Πηγή: http://www.paralympic.gr/

Μετάβαση στο περιεχόμενο