Πολύ καλά τα πήγαν οι Ρόδιοι πρωταθλητές του στίβου οι οποίοι συμμετείχαν στο διεθνές μίτινγκ αθλητών με αναπηρίες, την περασμένη Κυριακή στη Βαρκελώνη.
Ο ολυμπιονίκης, Θανάσης Μπαράκας έλαβε μέρος στο μήκος και βελτίωσε την ατομική του επίδοση, έχοντας καλύτερο άλμα στα 5,69μ. που του έδωσε την 3η θέση, ενώ ο Γιώργος Πρώτος σημείωσε β’ όριο πρόκρισης για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου στα 100μ., αφού πήρε την 1η θέση με 24.16. Παράλληλα, είχε παρουσία και στα 100μ. που ήταν 3ος με 12.02.
Οι δύο αθλητές ταξίδεψαν εκεί κι έλαβαν μέρος υπό τις οδηγίες του προπονητή τους, Άκη Μίαρη ενώ στη συνέχεια πρόκειται να βρεθούν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου ΑμεΑ, το οποίο θα διεξαχθεί 1-2 Ιουνίου στο ΟΑΚΑ. Αναλόγως των επιδόσεών τους εκεί, θ’ αποφασιστεί αν χρειαστεί κι άλλος αγώνας στο εξωτερικό για την επίτευξη ορίων προς το ταξίδι στο Λονδίνο.
Πηγή: http://www.rodiaki.gr/
