ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Πρώτος ο Ήφαιστος στην Α΄ φάση τού Πανελλήνιου Γκολμπολ ανδρών

Μαρ 2, 2011 | Αθλήματα, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Πρώτος ο Ήφαιστος στην Α΄ φάση τού Πανελλήνιου Γκολμπολ ανδρών

Τρίτη, 01 Μαρτίου 2011  

Με τον Ήφαιστο να σημειώνει πέντε νίκες σε ισάριθμους αγώνες, ολοκληρώθηκε στο Κλειστό γυμναστήριο «Μιχ. Μουρούτσος» στη Δάφνη, η α’ φάση του πανελλήνιου πρωταθλήματος γκόλμπολ ανδρών που διοργάνωσε η ΕΑΟΜ-ΑμεΑ. Ο σύλλογος της Θεσσαλονίκης νίκησε κατά σειρά 9-4 τον Όμηρο, 13-3 τον Πυρσό, 14-10 τους Πειρατές, 7-5 τον ΑΣΠΤ Κεραυνός και 10-0 τον Πύρρο.

Ο ΑΣΠΤ Κεραυνός είχε τέσσερις νίκες, ενώ ακολούθησε ο Όμηρος με τρεις νίκες. Στην α’ φάση του πανελλήνιου πρωταθλήματος έλαβαν μέρος έξι σύλλογοι.

Τα αποτελέσματα:

1η ημέρα
Πύρρος-Πειρατές: 6-14
Όμηρος-Ήφαιστος: 4-9
ΑΣΠΤ Κεραυνός-Πυρσός: 11-1
Όμηρος-Πύρρος: 10-5
Ήφαιστος-Πυρσός: 13-3
ΑΣΠΤ Κεραυνός-Όμηρος: 7-1
Ήφαιστος-Πειρατές: 14-10
ΑΣΠΤ Κεραυνός-Πύρρος: 14-6
Πυρσός-Πειρατές: 2-12

2η ημέρα
Πυρσός-Πύρρος: 4-6
ΑΣΠΤ Κεραυνός-Πειρατές: 10-0
Όμηρος-Πυρσός: 9-2
ΑΣΠΤ Κεραυνός-Ήφαιστος: 5-7
Όμηρος-Πειρατές: 11-1
Ήφαιστος-Πύρρος: 10-0

ΚΑΤΑΤΑΞΗ
1. Ήφαιστος: 5 νίκες
2. ΑΣΠΤ Κεραυνός: 4
3. Όμηρος: 3
4. Πειρατές: 2
5. Πύρρος: 1
6. Πυρσός: 0

Η 2η και τελική φάση του πανελληνίου πρωταθλήματος θα διεξαχθεί τον Ιούνιο και πάλι στην Αθήνα.

Πηγή: http://www.eaom-amea.gr/

Μετάβαση στο περιεχόμενο