ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου ΑΜΕΑ: Άλλα δύο μετάλλια χθες…

Ιαν 26, 2011 | Αθλήματα, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Ο Πασχάλης Σταθελάκος ήταν για δεύτερη συνεχόμενη μέρα ο μεγάλος πρωταγωνιστής από ελληνικής πλευράς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου αθλητών με αναπηρία που φιλοξενείται στο Κράιστσερτς της Νέας Ζηλανδίας. Ο «χρυσός» Παραολυμπιονίκης του Πεκίνου, μετά το χρυσό μετάλλιο που κατέκτησε στη δισκοβολία, χθες βρέθηκε στη δεύτερη θέση της σφαιροβολίας (κατηγορία F40).

Παράλληλα ο Σταθελάκος εξασφάλισε για την Ελλάδα το δεύτερο “εισιτήριο” πρόκρισης στο στίβο για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου (μετά την πρώτη θέση που εξασφάλισε η επίδοση της Σταματουλά). Ο Σταθελάκος, με επίδοση 12.00μ., που σημείωσε στη δεύτερη προσπάθεια, κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου των νικητών βρέθηκε ακόμη ένας Έλληνας, ο Αλέξανδρος Κωνσταντινίδης, με επίδοση 11.01μ. (στην τέταρτη προσπάθεια). Το χρυσό μετάλλιο, με παγκόσμιο ρεκόρ, κατέκτησε ο Χοσίν Γκερζουλί από την Αλγερία με 12.21μ.

Με τα δύο σημερινά μετάλλια η Ελλάδα έφτασε τα πέντε στις τέσσερις πρώτες ημέρες της διοργάνωσης, στην οποία συμμετέχουν περισσότεροι από 1.000 αθλητές από 70 χώρες.

Χθες επίσης στο μήκος ανδρών (κατηγορία F36) ο Αναστάσιος Πετρόπουλος ήταν 5ος με 4.27μ., ενώ στον προκριματικό των 400 μέτρων γυναικών (Τ11) η Παρασκευή Καντζά κατετάγη 5η στη σειρά της με 1.08.23 και αποκλείστηκε. Σήμερα αγωνίζεται η “χάλκινη” παραολυμπιονίκης του Πεκίνου, Αλεξάνδρα Δημόγλου, στον τελικό των 200 μέτρων (κατηγορία Τ13) και ο Αθανάσιος Μπαράκας στον τελικό του τριπλούν (F11), αγώνισμα στο οποίο έχει τη δεύτερη καλύτερη επίδοση μέσα στο 2010.

Πηγή: http://www.avgi.gr/

Μετάβαση στο περιεχόμενο