ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΤΥΦΛΩΝ 10/01/2020

Ιαν 10, 2020 | ΕΟΤ, Σημαντικά Έγγραφα ΠΣΤ

ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗ
10/01/2020

Για τα θέματα του χώρου, πιέστε 1.
Για την έναρξη καταβολής της ετήσιας συνδρομής στο Σύνδεσμο, πιέστε 2.
Για την διοργάνωση εθελοντικής αιμοδοσίας από την Επιτροπή Νεολαίας του Συνδέσμου, πιέστε 3.

1.
Συνάδελφοι,
Με την αρχή του νέου έτους οι Διοικήσεις του χώρου, της ΕΟΤ και του ΠΣΤ, εντείνουν τις προσπάθειες για την πραγματοποίηση των προγραμματισμένων συναντήσεων με την Κυβέρνηση και άλλους σημαντικούς φορείς. Η πρώτη από αυτές τις συναντήσεις έγινε με το νέο Δήμαρχο Αθηναίων κο Κώστα Μπακογιάννη στις 8 Ιανουαρίου. Η ατζέντα της συνάντησης περιλάμβανε πάρα πολλές παρατηρήσεις και προτάσεις για τη καλυτέρευση της ζωής των κατοίκων και εργαζομένων στην Πρωτεύουσα τυφλών πολιτών, που αφορούν στην ασφάλεια, την άνετη προσπελασιμότητα και την προσβασιμότητα στο δομημένο περιβάλλον και εν γένει σε όλους τους χώρους της πόλης. Επίσης, στην ανάπτυξη δομών πρόνοιας στους Δήμους, με τη δημιουργία Στεγών Ανεξάρτητης Διαβίωσης, ενίσχυση του προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι χωρίς ηλικιακά όρια και μείωση των δημοτικών τελών για τους δημότες της Αθήνας. Σε αυτές τις προτάσεις ο Δήμαρχος έδειξε κατανόηση και συναντίληψη για τη λύση τους και γενικότερα πνεύμα θετικής ανταπόκρισης.
Την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου έγινε συνάντηση στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, όπου οι εκπρόσωποι των φορέων μας συναντήθηκαν με τον Υπουργό Κώστα Καραμανλή, τον Υφυπουργό Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον Γενικό Γραμματέα κο Νίκο Σταθόπουλο. Δόθηκε η δυνατότητα να εκτεθούν με λεπτομέρεια τα πολλαπλά προβλήματα στα μέσα μεταφοράς τόσο της Πρωτεύουσας όσο και γενικότερα της Χώρας, όπως η ετήσια έκδοση της ηλεκτρονικής κάρτας, η έκδοση κοινής κάρτας διέλευσης απ’όλες τις εθνικές οδούς, η βελτίωση όλων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της σταθερής και μη σταθερής τροχιάς με την απρόσκοπτη λειτουργία των φωνητικών αναγγελιών που θα εξυπηρετήσουν την ομαλή επιβίβαση και αποβίβαση των τυφλών επιβατών. Η ηγεσία του Υπουργείου δεσμεύτηκε για ουσιαστικές παρεμβάσεις και βελτιώσεις στα πιο πάνω προβλήματα.
Ο χώρος του αναπηρικού κινήματος βρίσκεται σε ετοιμότητα για την κρίσιμη συζήτηση του σχεδίου νόμου για την ασφάλιση από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Περισσότερες πληροφορίες σε επόμενα μηνύματα.

2.
Ενημερώνουμε τα μέλη ότι η καταβολή της ετήσιας συνδρομής στο Σύνδεσμο δεν πραγματοποιείται ακόμη, καθώς δεν έχουν σφραγιστεί τα μπλοκ είσπραξης  από το Δήμο Αθηναίων. Για την ημερομηνία έναρξης καταβολής της συνδρομής θα ενημερωθείτε σε επόμενο μήνυμα του αυτόματου τηλεφωνητή.

3.
Η Επιτροπή Νεολαίας του Συνδέσμου στα πλαίσια των καθιερωμένων καθηκόντων της διοργανώνει αιμοδοσία τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου και ώρα 3:00 με 6:00 στα γραφεία του συνδέσμου, Βερανζέρου 31.

Μετάβαση στο περιεχόμενο