Είναι μερικές χώρες, οι οποίες με τις πράξεις τους δείχνουν στον υπόλοιπο κόσμο πως πρέπει να αντιμετωπίζουν όλοι όχι μόνο το ποδόσφαιρο αλλά και αυτούς που πολλές φορές η φύση δεν τους έχει δώσει όλα τα εφόδια που έδωσε σε εμάς τους υπόλοιπους.
Η γερμανική Μπουντεσλίγκα ανακήρυξε γκολ του μήνα για πρώτη φορά, ένα τέρμα το οποίο μπήκε από έναν ποδοσφαιριστή όποιος δεν έχει την όρασή του.
Λίγη σημασία έχει εάν είναι κάποια τουρνουά η το επίσημο πρωτάθλημα για ανθρώπους χωρίς όραση, σημασία έχει ότι η Μπουντεσλίγκα μας έδειξε το δρόμο.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
https://www.twitter.com/twitter/statuses/1042748961726054403
Πηγή: http://www.sports1.com.cy/
