Στα πλαίσια μνημονίου συνεργασίας που έχουν υπογράψει οι παραολυμπιακές επιτροπές Νότιας Κορέας, Τουρκίας, Γερμανίας, ΗΠΑ και Ολλανδίας, από 9 ως 17 Ιουλίου διεξάγεται στην πόλη Ιντσεόν της Νότιας Κορέας το 2ο διεθνές παραολυμπιακό αθλητικό κάμπ νέων με αναπηρία. Η χώρα μας συμμετέχει με εννέα αθλητές και αθλήτριες.
Αναλυτικά, η ελληνική συμμετοχή αποτελείται από τους Αργύρη Κουμτζή, Μεμέτ Χουσεϊνογλου, Στέφανο Τοκατλίδη, Μιχάλη Λίτσικα, Μαρί-Γεωργία Κοντοσσόρου, Φίλιππο Τάσση, Παναγιώτη Σταθάκη, Χριστίνα Γεώργα, Ειρήνη Δρακωνάκη. Χρέη αρχηγού της ελληνικής αποστολής έχει αναλάβει ο Βασίλης Καλύβας και συνοδοί των νέων με αναπηρία είναι οι Μιχάλης Νικολόπουλος, Λία Αβραάμ και Βασιλική Αβράμη.
Συνολικά στο 2ο Διεθνές Παραολυμπιακό Αθλητικό Καμπ Νέων με Αναπηρία συμμετέχουν 120 νέοι αθλητές και αθλήτριες με αναπηρία, με κινητικές και αισθητηριακές αναπηρίες από 13 έως 17 ετών. Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα “γεμάτο”, περιλαμβάνει αθλητικές δραστηριότητες (Τζούντο τυφλών, Ποδόσφαιρο τυφλών, Μπότσια, Γκόλμπολ, Πινγκ Πονγκ, Τένις με καροτσάκι, Κολύμβηση, στίβος), πολλά παιχνίδια γνώσεων, αλλά και σειρά πολιτιστικών δραστηριοτήτων.
Επίσης, στα πλαίσια του καμπ έχει προγραμματιστεί διήμερο σεμινάριο, υπό τον συντονισμό / επιμέλεια του μέλους του διοικητικού συμβουλίου της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής (IPC) Ρίτα Βαν Ντρίελ, με εξαιρετικά ενδιαφέρουσα θεματολογία . Συγκεκριμένα θα αναπτυχθούν οι θεματικές 1) αθλητικά προγράμματα ανάπτυξης για νέους με αναπηρία, 2) παραολυμπιακά αθλήματα στα σχολεία και στα πανεπιστήμια. Το ενδιαφέρον του σεμιναρίου έχει να κάνει με τις υστερήσεις και τα συνακόλουθα βήματα που πρέπει να γίνουν από όλες τις μετέχουσες χώρες . Ιδιαίτερα σε ότι αφορά την χώρα μας, σχετικά και με τις δύο θεματικές, δεν απαιτούνται απλά βήματα αλλά γενναία άλματα, μίας και παρά την “ευκαιρία” των προ εξαετίας παραολυμπιακών αγώνων δεν έχει τρέξει κανένας (μα κανένας) σοβαρός προγραμματισμός.
Πηγή: http://www.enet.gr/
