Συνάδελφοι,
Μετά την απαράδεκτη προώθηση και έγκριση του νέου ενιαίου Κανονισμού Παροχών Υγείας ΕΚΠΥ, χωρίς καμία δυνατότητα διαβούλευσης με τους ενδιαφερόμενους φορείς και πολίτες, η ΕΣΑμεΑ και οι φορείς της αντέδρασαν άμεσα και έντονα, όπως ενημερώσαμε στο προηγούμενο κείμενο του αυτόματου τηλεφωνητή. Η αντίδραση αυτή είχε επίσης άμεσο αποτέλεσμα την παραχώρηση συνάντησης από τον Αναπληρωτή Υπουργό Υγείας κο Παύλο Πολάκη, στον οποίο πέραν της διαμαρτυρίας μας, ετέθησαν και μια σειρά από σημαντικές και αναγκαίες προτάσεις βελτίωσης του Κανονισμού Παροχών Υγείας. Ο Υπουργός αποδέχτηκε καταρχήν την βασιμότητα των προτάσεών μας και συμφωνήθηκε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος 20 ημερών να σταλούν οι προτάσεις του αναπηρικού κινήματος που θα ενσωματωθούν στο νέο Κανονισμό. Πιστεύουμε ότι υπάρχει ειλικρινής διάθεση από το Υπουργείο Υγείας και τον ΕΟΠΥΥ να προχωρήσουν στη σύνταξη ενός νέου Κανονισμού που θα διορθώνει τη λανθασμένη τακτική και τις αδικίες των τελευταίων ημερών.
Ασφαλώς και συνεχίζονται παράλληλα οι επαφές με το Υπουργείο Οικονομικών και με το Υπουργείο Εργασίας για τα γνωστά θέματα αρμοδιότητάς τους, για τα οποία θα έχετε συνεχή υπεύθυνη ενημέρωση.
Ενημερώνουμε τα μέλη ότι ο Σύνδεσμος παρέλαβε ομιλούντα θερμόμετρα από το RNIB. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο του Τμήματος Τεχνικών Βοηθημάτων κύριο Νίκο Καραθανάση στο εσωτερικό 131.
