Συνάδελφοι,
Φτάσαμε στο τέλος ενός χρόνου, που βρίσκει τη Χώρα και την Ελληνική Κοινωνία, βυθισμένη σε βαθιά κρίση. Η περίοδος αυτή είχε να αντιμετωπίσει την σκληρή εφαρμογή μνημονίων και τις συνέπειες του Νόμου Κατρούγκαλου, που επέβαλλε περικοπές σε επικουρικές συντάξεις και σ’άλλα ασφαλιστικοσυνταξιοδοτικά δικαιώματα.
Σημειώνουμε όμως το πιο δύσκολο πρόβλημα του χώρου, την οξυμένη σε πρωτοφανή επίπεδα ανεργία που προκαλεί η αδυναμία της Κυβέρνησης να προκηρύξει νέες θέσεις εργασίας για τους τυφλούς και η απροθυμία της μέχρι τώρα να αντιληφθεί το όλο ζήτημα, την ιδιαιτερότητα και τις συνέπειές του.
Με αυτά τα προβλήματα κυρίως, αποχαιρετούμε τον χρόνο 2017 και μπαίνουμε στο νέο έτος, αποφασισμένοι να επιδιώξουμε άμεσες λύσεις, με οδηγό τη σωστή προτεραιότητα στην επίλυση των προβλημάτων μας και στήριξη την εσωτερική μας ενότητα και μαζικότητα.
Με την ευκαιρία των εορτών η Διοίκηση εύχεται σε όλα τα μέλη, ατομική και οικογενειακή ευτυχία και ένα καλύτερο 2018.
