Συνάδελφοι,
Για το αναπηρικό κίνημα και το Σύνδεσμο, ουσιαστικά ξεκινάει μία νέα περίοδος που επιφυλάσσει αναπόφευκτα σημαντικές εξελίξεις για τη Χώρα, για τους εργαζόμενους, για τους συνταξιούχους και για τα άτομα με αναπηρία. Το αναπηρικό κίνημα είναι έτοιμο και ενημερωμένο, ώστε να συμβάλλει καταρχήν σε δημιουργική συνεργασία με την Πολιτεία, να καταθέσει προτάσεις και ενστάσεις και να χρησιμοποιήσει εφόσον χρειαστεί κάθε πρόσφορο αγωνιστικό μέσο για την προάσπιση των κεκτημένων και το άνοιγμα καινούργιων δρόμων και προοπτικών για τους Έλληνες τυφλούς και αναπήρους γενικότερα. Παρακολουθώντας τις πολιτικές εξελίξεις και τη νομοθετική δραστηριότητα της Ελληνικής Βουλής δεν θα αφήσουμε κανένα περιθώριο αρνητικών αιφνιδιασμών από οπουδήποτε με κύριο όπλο την ετοιμότητα, την ενότητα και την αγωνιστική αποφασιστικότητα του χώρου μας.
Το Υπουργείο Παιδείας με ανακοίνωσή του ενημερώνει ότι οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ από όλη την Ελλάδα, για τα μαθήματα γενικής παιδείας και προσανατολισμού, θα εξετασθούν προφορικά στο 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω. Οι δε υποψήφιοι των ΕΠΑΛ θα εξετασθούν στο 6ο ΕΠΑΛ Αθηνών και σε επιμέρους σχολεία για τα ειδικά θέματα. Το πρόγραμμα των εξετάσεων και τα εξεταστικά κέντρα μπορείτε να τα δείτε στη σελίδα του ΠΣΤ στο fb, στην ιστοσελίδα της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών www.eoty.gr, καθώς και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας www.minedu.gov.gr. Επίσης, ανακοινώνεται και το πρόγραμμα εξετάσεων για τους Έλληνες του εξωτερικού.
Δημοσιεύθηκε καταρχήν η απόφαση του Υπουργείου Εργασίας για την ανανέωση των δελτίων μετακίνησης ΑμεΑ. Ωστόσο, θα ακολουθήσει και σχετική ενημερωτική εγκύκλιος, όπου θα αναφέρονται οι λεπτομέρειες του προγράμματος, ημερομηνίες έναρξης και τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίσουν οι ενδιαφερόμενοι.
Η Επιτροπή Νεολαίας του Π.Σ.Τ. και ο Σύνδεσμος, προτίθενται να ξεκινήσουν στα μέσα Σεπτεμβρίου, για τα ενδιαφερόμενα μέλη του Συνδέσμου, τμήμα εκμάθησης Αργεντίνικου tango. Τα μαθήματα, εφόσον υπάρξουν συμμετοχές, θα λαμβάνουν χώρα στο Μοναστηράκι, Ερμού 74, 2ος όροφος, από επαγγελματία χοροδιδάσκαλο. Η πρώτη συνάντηση προγραμματίζεται στις 20 Σεπτεμβρίου, ημέρα Τετάρτη και ώρα 19:30. Για να δηλώσετε συμμετοχή μπορείτε να απευθύνεστε στην υπάλληλο του Συνδέσμου κα Βίκυ Θωμοπούλου στο εσωτ. 111. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Δημήτρη Σηφάκη στο 69 45 39 99 57.
