Στο τελευταίο Γενικό Συμβούλιο της ΕΟΤ μετά τη συζήτηση για τα πιο σοβαρά προβλήματα του χώρου που αντιμετωπίζουμε αυτή την εποχή, το Συμβούλιο επεσήμανε την προτεραιότητα της διογκωμένης ανεργίας των νέων, καθώς και τα άλυτα οικονομικά προβλήματα των εργαζομένων στο Δημόσιο κυρίως τομέα. Ακομη, συζητήθηκε η χαώδης κατάσταση των τελευταίων περικοπών στις συντάξεις, τα κενά στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση κλπ. Τέλος, αποφασίστηκε παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εργασίας εντός του Οκτώβρη για την οποία θα έχετε νεότερη ενημέρωση.
Επίσης σημαντική θεωρούμε τη σύσκεψη στο Υπουργείο Δικαιοσύνης που προκάλεσαν η Ομοσπονδία και ο Σύνδεσμος για την προώθηση λύσεων στις τραπεζικές συναλλαγές. Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά ότι οι δεσμεύσεις των εμπλεκομένων για άμεσες θετικές εξελίξεις θα έχουν αποτέλεσμα.
Τέλος, διευκρινίζουμε ότι στη συνάντηση με το Διοικητή του ΟΓΑ κο Μπακαλέξη πήραμε τη δέσμευσή του ότι μετά τη διαδικασία των ενστάσεων των συναδέλφων ασφαλισμένων του Οργανισμού δεν θα αναζητηθούν τα ποσά που τους καταλογίζονται ως αχρεωστήτως καταβληθέντα.
Παρότι έχει εκδοθεί η απόφαση για την ανανέωση των δελτίων μετακίνησης, δεν έχει ακόμη εκδοθεί και η σχετική απαραίτητη εγκύκλιος εφαρμογής της. Οπότε, βρισκόμαστε σε ένα χρονικό διάστημα αναμονής, όπως μας πληροφορούν οι υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας. Φυσικά, εννοείται ότι ισχύουν κανονικά οι υπάρχουσες κάρτες.
Όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν μαθήματα Αγγλικών, Ισπανικών ή Ιταλικών μπορούν να το δηλώνουν στην υπάλληλο του Συνδέσμου κα Βίκυ Θωμοπούλου στο εσωτ. 111 έως 31 Οκτώβρη.
Η Επιτροπή Νεολαίας του Συνδέσμου διοργανώνει ημέρα αιμοδοσίας την Τετάρτη 26 Οκτωβρίου, ώρες 15:30-18:00 στα γραφεία του Σωματείου Βερανζέρου 31 στον 7ο όροφο.
Στο πλαίσιο των εορτασμών για τη Διεθνή Ημέρα Λευκού Μπαστουνιού, ο Φάρος Τυφλών της Ελλάδος διοργανώνει την Δευτέρα 17 Οκτωβρίου, ώρες 10:00-13:30, ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων, Αθηνάς 17 Καλλιθέα.
Η Επιτροπή Νεολαίας του Συνδέσμου σε συνεργασία με το ΚΕΑΤ διοργανώνουν την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου, ώρες 17:00-19:00, στο αμφιθέατρο του ΚΕΑΤ, ενημερωτική διάλεξη για τα οφέλη και τη διαδικασία της εθελοντικής αιμοδοσίας.
