Με εξαιρετικές διακρίσεις και επιτυχίες επέστρεψαν στην πόλη μας αθλητές του αθλητικού συλλόγου ατόμων με αναπηρία Ν. Ροδόπης «Ηρόδικος» από το 5ο ανοιχτό πρωτάθλημα κολύμβησης που διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη στις 20-21 Μαρτίου. Συνολικά οι αθλητές κατέκτησαν 18 χρυσά μετάλλια, 7 αργυρά μετάλλια και έκαναν 5 πανελλήνια ρεκόρ.
Ο Αλέξανδρος Ταξιλδάρης με προπονήτρια την Δ. Γιαννακίδου κατέκτησε 1 χρυσό στα 50 μέτρα ελεύθερο και 1 αργυρό στα 50 μέτρα ύπτιο, ο Ν. Νάκος κατέκτησε την έκτη θέση στα 50 μέτρα ελεύθερο, η Σεμιχά Ριζάογλου με προπονήτρια την Μ. Μπαξεβάνη κατέκτησε 1 χρυσό στα 50 μέτρα πρόσθιο, όπου έκανε και νέο πανελλήνιο ρεκόρ, 1 χρυσό στα 50 μέτρα ύπτιο, 1 χρυσό στα 150 μέτρα μικρή ατομική όπου έκανε και πανελλήνιο ρεκόρ.
Οι αθλήτριες του Ν. Βέζου κατέκτησαν: η Ευθυμία Γκούλη 1 χρυσό στα 100 μέτρα ελεύθερο όπου έκανε και νέο πανελλήνιο ρεκόρ και 4 χρυσά στα 400 μέτρα ελεύθερο, 100 μέτρα πρόσθιο, 200 μέτρα ελεύθερο, 100 μέτρα πεταλούδα και η Μαριάννα Μπατσαλιά 1 χρυσό στα 200 μέτρα μικτή και 1 αργυρό στα 100 μέτρα πρόσθιο.
Οι αθλητές του Τ. Καλιτσάρη κατέκτησαν: ο Δ. Μιχαλετζάκης 1 χρυσό στα 50 μέτρα ελεύθερο, 3 αργυρά στα 100 μέτρα, στα 200 μέτρα και στα 400 μέτρα ελεύθερο, 2 χρυσά στα 100 μέτρα πρόσθιο και 200 μέτρα ύπτιο, 2 χρυσά στα 100 μέτρα ύπτιο και 200 μέτρα μικτή όπου έκανε και νέα πανελλήνια ρεκόρ. Ο Θ. Ματουσίδης κατέκτησε 2 αργυρά στα 200 μέτρα ύπτιο και 50 μέτρα ελεύθερο, 2 χρυσά στα 100 μέτρα και 400 μέτρα ελεύθερο και 1 χρυσό στα 200 μέτρα ελεύθερο όπου έκανε και πανελλήνιο ρεκόρ.
Πηγή: http://www.xronos.gr/
