ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Χρυσοί και στην καρδιά μας οι κολυμβητές του Ηρόδικου

Μαρ 30, 2010 | Αθλήματα, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Με εξαιρετικές διακρίσεις και επιτυχίες επέστρεψαν στην πόλη μας αθλητές του αθλητικού συλλόγου ατόμων με αναπηρία Ν. Ροδόπης «Ηρόδικος» από το 5ο ανοιχτό πρωτάθλημα κολύμβησης που διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη στις 20-21 Μαρτίου. Συνολικά οι αθλητές κατέκτησαν 18 χρυσά μετάλλια, 7 αργυρά μετάλλια και έκαναν 5 πανελλήνια ρεκόρ.

Ο Αλέξανδρος Ταξιλδάρης με προπονήτρια την Δ. Γιαννακίδου κατέκτησε 1 χρυσό στα 50 μέτρα ελεύθερο και 1 αργυρό στα 50 μέτρα ύπτιο, ο Ν. Νάκος κατέκτησε την έκτη θέση στα 50 μέτρα ελεύθερο, η Σεμιχά Ριζάογλου με προπονήτρια την Μ. Μπαξεβάνη κατέκτησε 1 χρυσό στα 50 μέτρα πρόσθιο, όπου έκανε και νέο πανελλήνιο ρεκόρ, 1 χρυσό στα 50 μέτρα ύπτιο, 1 χρυσό στα 150 μέτρα μικρή ατομική όπου έκανε και πανελλήνιο ρεκόρ.

Οι αθλήτριες του Ν. Βέζου κατέκτησαν: η Ευθυμία Γκούλη 1 χρυσό στα 100 μέτρα ελεύθερο όπου έκανε και νέο πανελλήνιο ρεκόρ και 4 χρυσά στα 400 μέτρα ελεύθερο, 100 μέτρα πρόσθιο, 200 μέτρα ελεύθερο, 100 μέτρα πεταλούδα και η Μαριάννα Μπατσαλιά 1 χρυσό στα 200 μέτρα μικτή και 1 αργυρό στα 100 μέτρα πρόσθιο.

Οι αθλητές του Τ. Καλιτσάρη κατέκτησαν: ο Δ. Μιχαλετζάκης 1 χρυσό στα 50 μέτρα ελεύθερο, 3 αργυρά στα 100 μέτρα, στα 200 μέτρα και στα 400 μέτρα ελεύθερο, 2 χρυσά στα 100 μέτρα πρόσθιο και 200 μέτρα ύπτιο, 2 χρυσά στα 100 μέτρα ύπτιο και 200 μέτρα μικτή όπου έκανε και νέα πανελλήνια ρεκόρ. Ο Θ. Ματουσίδης κατέκτησε 2 αργυρά στα 200 μέτρα ύπτιο και 50 μέτρα ελεύθερο, 2 χρυσά στα 100 μέτρα και 400 μέτρα ελεύθερο και 1 χρυσό στα 200 μέτρα ελεύθερο όπου έκανε και πανελλήνιο ρεκόρ.

Πηγή: http://www.xronos.gr/

Μετάβαση στο περιεχόμενο