Αναγνώστης μας ΑμεΑ που πήγε σήμερα να κάνει το μπάνιο του στον Κόκκινο Πύργο και δεν τα κατάφερε, καθώς η θέση που είναι για τους ανθρώπους με αναπηρίες ήταν κατειλημμένη από άλλο αυτοκίνητο που δεν έχει σχέση με τα ΑμεΑ, μας έστειλε την παρακάτω φωτογραφία με τη λεζάντα: «Σήμερα μου στέρησες το μπάνιο μου! Γιατί;»
Η θέση βρίσκεται δίπλα στην ράμπα των ΑμεΑ που οδηγεί στη θάλασσα…
Μια πολυέξοδη κατασκευή του Συλλόγου ΑμεΑ «ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ» παραμένει αρκετές μέρες το χρόνο ανενεργή, καθώς κάποιοι επιμένουν να παρκάρουν σ΄ αυτήν.
Κρίμα!
Δείτε τη φωτογραφία: http://www.e-mesara.gr/images/2016/08/02/amea.jpg.
Πηγή: http://www.e-mesara.gr/
