ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ

Τυφλός αθλητής έτρεξε μαραθώνιο στην έρημο με οδηγό του εφαρμογή Smartphone (βίντεο)

Αυγ 5, 2016 | Δείτε εδώ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο υπερ-μαραθώνιος έγινε στην έρημο της Ναμίμπια. Ο Γουΐτκροφτ, που έχασε την όρασή του όταν ήταν 17 ετών, έπρεπε να έχει πάντα μαζί του συνοδό στις αθλητικές του δραστηριότητες. Αυτή τη φορά όμως, συντροφιά του ήταν αυτή η εφαρμογή, η οποία του παρείχε όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες για την πορεία του. Για παράδειγμα, τον ενημέρωνε οταν ξέφευγε από τη διαδρομή του, δίνοντάς του ακριβείς λεπτομέρειες ακόμη και για το μέγεθος της απόκλισης.

Όπως εξηγούν οι μηχανικοί λογισμικού της ΙΒΜ, το σύστημα που ανάπτυξαν, ενσωματώνει με τη βοήθεια των μαθηματικών, τα δεδομένα ενός GPS μαζί με ένα σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης αυτοκινήτου.

Όπως και στην περίπτωση των αισθητήρων στάθμευσης, ένας βόμβος ενημερώνει τον αθλητή όταν παρεκκλίνει από την πορεία του, ενώ ο τόνος είναι διαφορετικός εάν αυτό γίνεται προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά. Επίσης, αν και στον έρημο είναι δύσκολο να πέσει κάποιος πάνω σε έναν άλλο δρομέα, η φιλοδοξία είναι αυτό το σύστημα να αρχίσει κάποια στιγμή να χρησιμοποιείται και σε μαραθωνίους σε πόλεις- και πάνω σε αυτό δουλεύει τώρα η IBM.

Ο τυφλός δρομέας κάλυψε περίπου 160 χλμ φέτος στη Ναμίμπια, πριν ένας τραυματισμός τον αναγκάσει να αποσυρθεί. Πλέον, στόχος του είναι να επιστρέψει σε μαραθώνιο τον επόμενο χρόνο.

Δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=-QIaZqLqjiU.

Πηγή: http://www.usay.gr/

Μετάβαση στο περιεχόμενο