Συνάδελφοι, το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό-συνταξιοδοτικό, καθώς και φορολογικές διατάξεις, που ουσιαστικά αποτελούν εφαρμογή του τελευταίου μνημονίου, συζητούνται ήδη στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής και αναμένονται να ψηφιστούν από την Ολομέλεια το δεύτερο 10ημερο του Μαΐου.
Η ΕΣΑμεΑ και φυσικά η ΕΟΤ και ο Σύνδεσμος, όπως έχετε ενημερωθεί, βρίσκονται σε συνεχή διαβούλευση με τα Υπουργεία Εργασίας και Οικονομικών, με σκοπό τη διατήρηση όλων των ασφαλιστικών, συνταξιοδοτικών και φορολογικών διατάξεων για τους ανάπηρους και ιδιαίτερα για τους τυφλούς. Το αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών είναι ότι σύμφωνα με το συζητούμενο νομοσχέδιο διατηρούνται σημαντικές ευνοϊκές ρυθμίσεις, ενώ συνεχίζονται καθημερινά οι προσπάθειες περεταίρω βελτίωσης των θέσεών μας με την παρουσία της ΕΣΑμεΑ στις Επιτροπές της Βουλής και με την κατάθεση προτάσεων και τροπολογιών προς τους Βουλευτές όλων των πλευρών, με αίτημα για βουλευτική υποστήριξη.
Η Διοίκηση ως πρώτη διαμαρτυρία απέστειλε στη Κυβέρνηση και στον Τύπο ψήφισμα που ενέκρινε ομόφωνα η Γενική Συνέλευση της 17ης Απριλίου, με το οποίο καθορίζει τη στάση του χώρου μας και ανακοινώνει την πρόθεσή μας να συμμετάσχουμε στους κοινούς αγώνες του αναπηρικού κινήματος και των επίσημων εργατικών ενώσεων της Χώρας.
Όπως πάντα, δεν θα αφήσουμε καμιά ευκαιρία, κανένα κενό, κανένα πρόσφορο τρόπο αντίδρασης απέναντι σε μέτρα που πλήττουν την κοινωνική, οικογενειακή και προσωπική μας αξιοπρέπεια.
Γι’ αυτό σας καλούμε σε διαρκή επαγρύπνηση, ετοιμότητα και ενότητα.
Η Διοίκηση εύχεται στο προσωπικό και τα μέλη, υγεία, ευτυχία, χαρούμενες γιορτές και Καλή Ανάσταση.
Σας ενημερώνουμε ότι ο Σύνδεσμος έχει προμηθευτεί ομιλούντα πιεσόμετρα. Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να απευθυνθούν στον κο Νίκο Καραθανάση, εσωτ. 131.
