Δέκα αναπηρικά αμαξίδια (4 σε Μποδοσάκειο, 4 σε Μαμάτσειο, 1 στο Κ.Υ. Σερβίων και 1 στο Κ.Υ. Σιάτιστας) σε Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας της περιοχής, προσέφερε ο πολύ δραστήριος σύλλογος Σύλλογος Ατόμων με Αναπηρία Π.Ε. Κοζάνης, σε ειδική τελετή που πραγματοπιήθηκε σήμερα Τρίτη 1/9, λίγο μετά τις 11 το πρωί, στο Πνευματικό κέντρο Πτολεμαΐδας. Δείτε φωτογραφίες και βίντεο που μας έστειλε ο Γιάννης Κατσανίκος:
Δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=oSNMUUyklsg
Πηγή: http://www.kozan.gr/
