Αποδεικνύοντας για μια ακόμα φορά ότι αποτελεί σταθερή αξία στο διεθνές στερέωμα, η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου 5Χ5 των τυφλών, κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο 2ο διεθνές τουρνουά ποδοσφαίρου, που έγινε στη Μόσχα (από 22-25 Ιανουαρίου).
Οι διεθνείς μας (που είχαν πάρει την 4η θέση στους Ολυμπιακούς Αγώνες) στον αγώνα που έκρινε το χάλκινο μετάλλιο επικράτησαν με 4-0 της Λευκορωσίας με χατ τρικ του Ζαχαρού και ένα γκολ του Χατζηαποστολίδη.
Πηγή: http://www.tanea.gr/
